RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

To νέο Avenger βάζει την Jeep στην ηλεκτροκίνηση

  • Written by:
















Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep είναι γεγονός, καθώς το νέο Avenger παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού και εγκαινιάζει την EV εποχή για τη θρυλική μάρκα, αποτελώντας το πρώτο από τα τέσσερα που θα λανσαριστούν σε βάθος τριετίας.

Η σχεδιαστική προσέγγιση του Avenger αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή του στιλ της Jeep, σε συμπαγείς διαστάσεις. Η χαρακτηριστική εμπρός μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες εξελίχθηκε σε μια πιο οριζόντια και εντελώς κλειστή διάταξη, για μεγαλύτερη αποδοτικότητα, ενώ προστατεύει και τα φωτιστικά σώματα φιλοξενώντας τα στο εσωτερικό της! Τα τραπεζοειδή φτερά -επίσης σήμα κατατεθέν των Jeep- επιτρέπουν τη μέγιστη ελευθερία άρθρωσης στην ανάρτηση, βελτιστοποιώντας παράλληλα την αεροδυναμική απόδοση. Η διαχείριση των φορτίων του αέρα, εξάλλου, αποτέλεσε προτεραιότητα για τους σχεδιαστές, προσέχοντας στοιχεία όπως η «αιωρούμενη» πίσω κολόνα που επίσης χαρακτηρίζει τη σύγχρονη γκάμα της μάρκας.

Στο πίσω μέρος συναντάμε φωτιστικά σώματα σχήματος «X», που εμπνέονται από τα κλασσικά δοχεία μεταφοράς καυσίμου, ενώ τα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος απορροφούν τις συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα, μειώνοντας το κόστος επισκευής από μικρά ατυχήματα (το 70% των τροχαίων περιστατικών στην Ευρώπη) κατά περίπου 1.000 ευρώ.

Η καμπίνα επιβατών επίσης αποπνέει παραδοσιακό αέρα, αλλά σε εκσυγχρονισμένο στιλ. Οι καθαρές και στιβαρές γραμμές είναι εμπνευσμένες από το Wrangler, ενώ η οριζόντια διάταξη περιλαμβάνει τους αεραγωγούς, τον κρυφό φωτισμό, αλλά και την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, που πλαισιώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7 ή 10,25 ιντσών (αναλόγως έκδοσης). Στο κάτω μέρος του ταμπλό η ανοικτή επιφάνεια προσφέρει χρησιμότατο χώρο αποθήκευσης, την ώρα που η κεντρική κονσόλα αφενός προσφέρει 34 λίτρα για τα μικροαντικείμενα, αφετέρου μετακινείται ώστε να φιλοξενεί αντικείμενα διαφόρων μεγεθών. Επιπλέον χώρος υπάρχει κάτω από τα κουμπιά του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ο οποίος προστατεύεται από ένα μαγνητικό αναδιπλούμενο κάλυμμα και μπορεί να φορτίζει το smartphone, χωρώντας παράλληλα ένα μπουκάλι 1,5 λίτρων.

Η ίδια φιλοσοφία πρακτικότητας κυριαρχεί και στο χώρο αποσκευών, που και 380 λίτρα χωρητικότητας αριθμεί και το πλάτος του ανοίγματος ξεπερνά το 1 μέτρο, με το κατώφλι φόρτωσης στα 720 χλστ. Εκτός από πρακτικότητα, το εσωτερικό του Avenger χαρακτηρίζεται και από τη συνδεσιμότητα. Το σύστημα πολυμέσων Uconnect προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring με Android Auto και Car Play, διαμόρφωση της οθόνης με widgets, πλοήγηση της TomTom με φωνητικές εντολές και αναβαθμίσεις μέσω διαδικτύου. Παράλληλα μέσω της εφαρμογής Jeep Mobile App, οι χρήστες μπορούν να εντοπίζουν μέσω του κινητού τους το όχημα, να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν τις πόρτες, να ρυθμίζουν τον κλιματισμό, να προγραμματίζουν την ώρα φόρτισης κτλ.

 

Την κίνηση του πρώτου ηλεκτρικού Jeep αναλαμβάνει ένα σύστημα 400V, που αποτελεί το πρώτο προϊόν της Emotors – αλλιώς, η η κοινοπραξία των Stellantis και Nidec Leroy-Somer Holding. Αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και 260 Nm ροπής, που αντλεί ενέργεια από μπαταρία 54 kWh και μπορεί να φτάσει έως τα 400 χλμ. με μια φόρτιση (σε μικτό κύκλο), ή μέχρι 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες.

Με τη μέση απόσταση που καλύπτει σε καθημερινή βάση ένας Ευρωπαίος να είναι 30χλμ., το Avenger μπορεί να ανακτήσει την απαραίτητη αυτονομία σε μόλις 3 λεπτά μέσω φορτιστή DC 100 kW. Στον ίδιο φορτιστή, το επίπεδο από το 20% στο 80% ανεβαίνει σε μόλις 24 λεπτά. Αντίστοιχα με φορτιστή AC ισχύος 11 kW, η φόρτιση (0% – 100%) διαρκεί 5,5 ώρες. Η μπαταρία δοκιμάστηκε για πάνω από 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα, είναι εξαιρετικά συμπαγής και δεν μειώνει το διαθέσιμο εσωτερικό χώρο. Παράλληλα προστατεύεται ακόμα και στις εκτός δρόμου διαδρομές από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, αλλά και μεταλλικές προστατευτικές ποδιές.

Μιλώντας για εκτός δρόμου περιπέτειες, το Avenger γίνεται το πρώτο μπροστοκίνητο Jeep, που εφοδιάζεται με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control, με το πρώτο να προσφέρει 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Eco Sport, Snow, Mud Sand). Το μήκος του ηλεκτρικού B-SUV περιορίζεται στα 4,08 μέτρα (-16 εκατοστά σε σχέση με το Renegade), την ώρα που οι πολύ μικροί πρόβολοι εμπρός και πίσω ευνοούν την ευελιξία εντός και εκτός δρόμου. Οι μικροί πρόβολοι σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη στην κατηγορία απόσταση από το έδαφος (200χλστ.) προσφέρουν εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης (20 μοίρες), ράμπας (20 μοίρες ) και διαφυγής (32 μοίρες), οι οποίες είναι απαραίτητες για offroading, αλλά και εξαιρετικά χρήσιμες εντός πόλης.

Το Avenger είναι το πρώτο από τα τέσσερα ηλεκτρικά Jeep που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2025, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν στο τέλος του έτους.

The post To νέο Avenger βάζει την Jeep στην ηλεκτροκίνηση appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new