RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Rally Dakar-4η ειδική, ιστορικές νίκες Sainz & Rodriguez

  • Written by:

Η 4η μέρα του Rally Dakar χαρακτηρίστηκε από τις πλημμύρες που ανάγκασαν τους διοργανωτές να τροποποιήσουν το πρόγραμμα του αγώνα. Παρέκαμψαν τα πρώτα χιλιόμετρα και η εκκίνηση δόθηκε από το σημείο που αρχικά θα ήταν το πρώτο σημείο ενδιάμεσης χρονομέτρησης και τα χιλιόμετρα της ειδικής μειώθηκαν περίπου κατά 100, στα 255 χιλιόμετρα. Στην κατηγορία των αυτοκινήτων ο Carlos Sainz έχοντας χάσει πολύ χρόνο την 1η μέρα, έχει την άνεση να ρισκάρει και ακριβώς αυτό έκανε. Η βροχή των προηγούμενων ημερών έκανε την άμμο πιο συμπαγή βοηθώντας όχι μόνο γιατί μειώθηκε η σκόνη αλλά γιατί βελτιώθηκε και η πρόσφυση. Πολύ δυνατά ξεκίνησε την ειδική ο Νοτιοαφρικανός οδηγός της Toyota Gazoo, Henk Lategan ο οποίος ήταν ο ταχύτερος μέχρι το 167ο χιλιόμετρο. Στο 218ο χιλιόμετρο ήταν 2ος έχοντας 40 δευτερόλεπτα μπροστά του τον Carlos Sainz.

Carlos Sainz, 40η νίκη στο Rally Dakar!

Η εμπειρία του Carlos Sainz και η θέληση του να δώσει τη νίκη στην Audi, ήταν αυτά που χρειαζόταν για να τα καταφέρει. Ο Carlos Sainz ήταν ο νικητής της 4ης ειδικής κατακτώντας την 40η νίκη του στο Rally Dakar και δίνοντας την 1η νίκη στην Audi από το 1985 όταν είχε κερδίσει με αυτοκίνητο της Γερμανικής εταιρείας ο Γάλλος Bernard Darniche με ένα Audi Quattro της ιδιωτικής Γαλλικής ομάδας Malardeau. O Lategan τερμάτισε 2ος σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τον ίδιο που έχει σκοπό να τερματίσει και να συλλέξει εμπειρίες. Στην 3η θέση της ειδικής τερμάτισε ο Stephane Peterhansel ο οποίος έχοντας χάσει πάρα πολύ χρόνο από την εγκατάλειψη του στην 1η ειδική, οδηγεί πολύ γρήγορα θέλοντας να πάρει νίκες.

Με κίνηση στους δύο τροχούς και ένα σκασμένο λάστιχο ο Sebastien Loeb έχασε χρόνο

Άτυχος της μέρας, ο Sebastien Loeb ο οποίος στα πρώτα 50 χιλιόμετρα έπαθε λάστιχο και έμεινε και από διαφορικό οδηγώντας για περισσότερα από 200 χιλιόμετρα χωρίς τετρακίνηση. Έχασε 33,5 λεπτά από τον Sainz αλλά κατάφερε να διατηρηθεί στη2η θέση της γενικής, 37 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο, Nasser Al Attiyah. Στην 3η θέση της γενικής ο Αργεντινός Lucio Alvarez με διαφορά μικρότερη των 5 λεπτών από τον Loeb.

Εντυπωσιακός ο Joaquim Rodriguez είχε επιπλέον κίνητρο για τη νίκη

Στις μοτοσυκλέτες γράφτηκε ιστορία αφού ο Πορτογάλος Joaquim Rodriguez πήρε την πρώτη του νίκη δίνοντας ταυτόχρονα και την πρώτη νίκη στη HERO, την Ινδική εταιρεία παραγωγής μοτοσυκλετών. Ένα ακόμα ιστορικό αλλά κυρίως ανθρώπινο, συναισθηματικό σημείο, είναι πως η νίκη αυτή ήρθε δύο χρόνια μετά το θάνατο του κουνιάδου του Rodriguez, του Paulo Goncalves στη διάρκεια του Rally Dakar με μοτοσυκλέτα HERO. Ο Rodriguez ξεκίνησε δυνατά και ήταν σταθερά στη 2η-3η θέση μέχρι περίπου 40 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, όταν ο μέχρι τότε επικεφαλής Sanders χαλάρωσε το ρυθμό του. Έτσι, ο Rodriguez έφτασε πρώτος στον τερματισμό πανηγυρίζοντας τη νίκη έχοντας αφήσει 1 λεπτό και 4 δευτερόλεπτα πίσω του τον Toby Price και στην 3η θέση τον Mason Klein. Στη 17η θέση τερμάτισε ο επικεφαλής της κατάταξης, Sam Sunderland. Ο Danillo Petrucci συνέχισε παρά τη χθεσινή του εγκατάλειψη για να συλλέξει εμπειρίες και τερμάτισε στην 22η θέση. Ο Έλληνας Βασίλης Μπούδρος έχασε θέσεις στο ξεκίνημα της ειδικής αλλά ανέκαμψε στη συνέχεια για να τερματίσει 74ος γενικής.

Sam Sunderland

Στη γενική κατάταξη εξακολουθεί να προηγείται ο Sam Sunderland (GasGas) αλλά πλέον έχει μόλις 4 δευτερόλεπτα πίσω τον Adrien Van Beveren (Yamaha) που την ημέρα των γενεθλίων του κέρδισε 2 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα από τον Sunderland και τον πλησίασε στην κορυφή. Στην 3η θέση ο Matthias Walkner (KTM) με διαφορά 1,5 λεπτό από την κορυφή. Ο Βασίλης Μπούδρος (Husqvarna) ανέβηκε στο τέλος της μέρας στην 87η θέση της γενικής κατάταξης από την 93η που ήταν την προηγούμενη μέρα και στην 60η της κατηγορίας του, της Rally2 κερδίζοντας 6 θέσεις σε σχέση με την προηγούμενη μέρα.

Adrien Van Beveren

Στην κατηγορία των Ιστορικών αυτοκινήτων που οι συμμετέχοντες «αποφεύγουν» τους βαθμούς ποινής, το Ελληνικό πλήρωμα των Μπερσή-Κουτσουμπού συνεχίζει κανονικά. Υποχώρησε κάποιες θέσεις στη γενική κατάταξη και βρίσκεται πλέον στην 87η θέση της γενικής

Στην 87η θέση της γενικής κατάταξης των ιστορικών οι Έλληνες Μπερσής-Κουτσουμπός

Η 5η είναι η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα με 465 αγωνιστικά χιλιόμετρα από τα 707 συνολικά της ημέρας. Τα πρώτα 200 χιλιόμετρα είναι πραγματικά γρήγορα και οι συμμετέχοντες στη συνέχεια θα αντιμετωπίσουν συνεχείς αμμόλοφους, πετρώδες έδαφος ενώ θα έχουν να διασχίσουν το ένα ρέμα μετά το άλλο!

sports.ert.gr.

Πηγή του άρθρου είναι: www.newsbeast.gr

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new