RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Rally Acropolis: Στεγνή και σκληρή η Παρασκευή

  • Written by:

Μετά την εντυπωσιακή Υπερειδική στο Σύνταγμα το απόγευμα της Πέμπτης στην οποία νικητής αναδείχθηκε ο Sebastien Ogier, τα πληρώματα ξεκίνησαν από το Σύνταγμα για τις πρώτες πραγματικές ειδικές του αγώνα. Οι ειδικές στην Κορινθία, Άγιοι Θεόδωροι (δύο περάσματα) και Λουτράκι αναμένονταν με αγωνία καθώς δεν έβρεξε στην περιοχή τις τελευταίες μέρες και τα πληρώματα θα αντίκρυζαν το σκληρό πρόσωπο του Acropolis. Στο πρώτο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους (17,54 χλμ) όλα τα πληρώματα παραπονέθηκαν για μειωμένη πρόσφυση. Ο Ott Tanak έκανε τον ταχύτερο χρόνο και ο  Sebastien Ogier παρότι έμπαινε πρώτος και «καθάριζε» την ειδική, κατάφερε να κάνει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο χάνοντας μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Elfyn Evans ήταν 3ος ταχύτερος και πρώτος Έλληνας ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς με Skoda Fabia της κατηγορίας WRC3, στην 20η θέση της γενικής.

Στο Λουτράκι, την 3η ειδική του αγώνα με μήκος 19,4 χιλιόμετρα, ο Evans αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του Yaris που έμεινε κολλημένο στην 3η σχέση πριν μπει στην ειδική και χρεώθηκε με ποινή αφού καθυστέρησε. Ο Ott Tanak αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Hyundai αλλά συνέχισε κανονικά και ο Kalle Rovanpera έκανε τον ταχύτερο χρόνο. Άφησε στη 2η θέση τον Sordo και στην 3η τον Tanak και με την επίδοση του αυτή ο Rovanpera πέρασε και στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Από Ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν και πάλι ο ταχύτερος, στη 18η θέση της γενικής, ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και έχασε πολύ χρόνο για να εγκαταλείψει μετά την ειδική.

Η 4η ειδική ήταν το 2ο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους. Ο Kalle Rovanpera ήταν αυτός που βελτίωσε περισσότερο το χρόνο του (8 δευτερόλεπτα σε σχέση με το 1ο πέρασμα) και ήταν ο ταχύτερος. Στη 2η θέση τον ακολούθησε ο Tanak και στην 3η ο Ogier. Ο Evans συνεχίζει να έχει μόνο 3η σχέση στο κιβώτιο ενώ ο Neuville αντιμετώπισε πολλά μηχανικά προβλήματα με βασικότερο την έλλειψη υδραυλικής υποβοήθησης στο τιμόνι και την ποινή 4 λεπτών που χρεώθηκε για καθυστερημένη άφιξη στην ειδική. Ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν και πάλι ο ταχύτερος Έλληνας, στη 19η θέση της γενικής.

Φεύγοντας από την Κορινθία τα πληρώματα είχαν μπροστά τους τη μεγαλύτερη απλή διαδρομή (115 χλμ) αλλά και τη μεγαλύτερη ειδική της μέρας, τη Θήβα με μήκος 23,27 χιλιόμετρα. Πριν ο Neuville φτάσει στην ειδική, κατάφερε να επισκευάσει το πρόβλημα της υδραυλικής υποβοήθησης κι έτσι μπόρεσε να κάνει τον 2ο ταχύτερο χρόνο, πίσω από τον Ogier που ήταν ο ταχύτερος. Ο Dani Sordo εμφανίστηκε και πάλι δυνατός και έκανε τον 3ο ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική που όπως δήλωσαν τα πληρώματα, στα σκιερά σημεία, γλιστρούσε αρκετά. Σε αυτήν την ειδική, μέτρησε η εμπειρία και ο Πάνος Χατζητσοπάνης ήταν το ταχύτερο Ελληνικό πλήρωμα στην 21η θέση με τον Γιώργο Κεχαγιά να ακολουθεί μία θέση πίσω.

Τελευταία ειδική της μέρας, η Ελάτεια (11,65 χλμ). Ο Ott Tanak χωρίς να έχει τα πρωινά προβλήματα με τον κινητήρα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο αφήνοντας στη 2η θέση τον Kalle Rovanpera και στην 3η τον Dani Sordo για 2η συνεχόμενη ειδική. Το χαλαρό χώμα της διαδρομής δεν προκάλεσε μηχανικά προβλήματα στην πλειοψηφία των πληρωμάτων αλλά δεν τους έδωσε και την απόλυτη αίσθηση, όπως συνέβη με τον Sordo που δεν περίμενε να έχει έναν καλό χρόνο και τελικά ήταν 3ος. Ο Πάνος Χατζητσοπάνης ήταν και πάλι ο ταχύτερος Έλληνας στη 19η θέση με τον Γιώργο Κεχαγιά να τον ακολουθεί και πάλι μία θέση πίσω του.

Στο τέλος της 2ης μέρας του αγώνα επικεφαλής είναι ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris). Τον ακολουθεί στη 2η θέση ο Ott Tanak (Hyundai i20) με διαφορά 3,7 δευτερόλεπτα και στην 3η υποχώρησε ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) που είναι μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Tanak. Ο 4ος Dani Sordo (Hyundai i20) είναι σχεδόν 24 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera.

Στην κατηγορία WRC2 προηγείται ο Marco Bulacia που είναι στην 7η θέση της γενικής με τον 2ο της κατηγορίας Andreas Mikkelsen να είναι μία θέση και 5,4 δευτερόλεπτα πίσω του.

Στην WRC3 προηγείται ο Chris Ingram (9ος γενικής) με τον Kajetan Kajetanowicz να τον ακολουθεί με διαφορά 10,4 δευτερόλεπτα και να βρίσκεται στη 10η θέση της γενικής.

Πρώτος Έλληνας ο Γιώργος Κεχαγιάς που είναι στην 20η θέση της γενικής και στην 6η της κατηγορίας του, της WRC3.

Εγκατέλειψαν 9 πληρώματα, οι Ηλιόπουλος-Ινζόγλου, Τσουλόφτας-Ελία, Λευκαδίτης-Κόντος, Taylor-Marschall, Αθανασούλας-Ζακχαίος, Καλτσούνης-Περίδης, Solberg-Johnston, Ostberg-Eriksen και Loubet-Haut Labourdette.

Το Σάββατο είναι η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα με 6 ειδικές διαδρομές και 132,56 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τα πληρώματα θα περάσουν δύο φορές από τις ειδικές Παύλιανη και Ελευθεροχώρι και μία φορά από τη Γραβιά και τους Βωξίτες.

sports.ert.gr.

Πηγή του άρθρου είναι: www.newsbeast.gr

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new