RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Nissan Sunny GTi-R με 2.000 χλμ. σε 8 χρόνια

  • Written by:














To Nissan Sunny σε όλες τις γενιές του, και ειδικά στις δύο τελευταίες του, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Το αγαπημένο αμάξωμα της ελληνικής οικογένειας ήταν το σεντάν, αφού τότε το αγοραστικό κοινό είχε μια ιδιαίτερη προτίμηση στις «κούρσες», όμως και το τρίθυρο είχε το κοινό του. Ειδικά στις γρήγορες εκδόσεις του.

Το GTi ήταν η πιο ήπια, με 150 άλογα και 196 Nm από τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα. Για τα δεδομένα των αρχών 90’s, τα 7,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 217 χλμ./ώρα τελικής συνιστούσαν πολύ καλές επιδόσεις. Ωστόσο, υπήρχε κι ένα Sunny που θύμιζε αμυδρά Skyline. Όχι τόσο στο γκάζι, όσο σε φιλοσοφία και ονομασία. Το GTi-R ήταν το rally replica για την ομολογκασιόν του Group A αγωνιστικού. Το Lancer Evo της Nissan, αν προτιμάτε. Κατά τα γνωστά, ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας συνεργάζονταν με σύστημα τετρακίνησης, μετατρέποντας το άκακο μικρομεσαίο σε «τιμωρό» υπερκατασκευών.

Στο κορυφαίο Sunny, η απόδοση έφτανε τα 220 άλογα στις 6.400 σ.α.λ. και 267 Nm στις 4.800 σ.α.λ., έχοντας να κινήσει μόλις 1.220 κιλά. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις έφταναν στα επίπεδα του 300ZX! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 6,0 δλ. και η τελική άγγιζε τα 230 χλμ./ώρα, όμως όπως σε όλα τα rally replicas, στις στροφές ήταν που έπαιρνε «κεφάλια» το GTi-R. Αυτό που βλέπουμε το έκανε αρκετά στα πρώτα χρόνια της ζωής του, όμως την τελευταία 8ετία ίσα που έβγαινε βόλτα για τη μπαταρία.

Ταξινομήθηκε πρώτη φορά το 1994, στην Ιαπωνία. Μέχρι το 2012 είχε καλύψει πάνω από 91.000 χλμ. καθότι ήταν από τα τυχερά, συλλεκτικά αυτοκίνητα, που είχαν το προνόμιο να πέσουν σε οδηγούς, αντί επενδυτές. Ο δεύτερος ιδιοκτήτης, βέβαια, απεδείχθη ακριβώς αυτό. Μέσα σε 8 χρόνια έκανε μόλις 2.000 χλμ. με το τετρακίνητο «όπλο», κι αυτά σε ρυθμό βόλτας. Πλέον, το άριστα συντηρημένο είναι η αλήθεια, Sunny GTi-R θέλει να επιστρέψει σε χέρια που θα το στρίβουν αντί να το τρίβουν, με το αντίτιμο να εκτιμάται μεταξύ 12 και 15.000 λιρών (15.000-17.500 ευρώ).

The post Nissan Sunny GTi-R με 2.000 χλμ. σε 8 χρόνια appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new