Παρά τα ρεκόρ πωλήσεων, η Ferrari αναγνωρίζει ότι οι υπερβολικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις αρχίζουν να δοκιμάζουν την υπομονή ακόμη και των πιο πιστών πελατών της.
Η Ferrari εξακολουθεί να λειτουργεί με τη φιλοσοφία της σπανιότητας, όμως ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna παραδέχεται ότι οι μεγάλες λίστες αναμονής «κουράζουν» τους αγοραστές. Με την παραγωγή του 2026 ήδη εξαντλημένη, οι νέες παραγγελίες δεν θα παραδοθούν πριν από το 2027, γεγονός που αυξάνει την ανυπομονησία των πελατών.
Σύμφωνα με τον Vigna, το «ιδανικό διάστημα αναμονής» κυμαίνεται μεταξύ 20 και 24 μηνών, καθώς πέρα από αυτό «οι νέοι πελάτες αρχίζουν να εκνευρίζονται». Παρ’ όλα αυτά, η Ferrari επιμένει στη στρατηγική του περιορισμένου όγκου παραγωγής, θεωρώντας ότι «είναι προτιμότερο να υπάρχουν περισσότερα μοντέλα με μικρότερη παραγωγή, παρά λίγα με μαζική».
Με 20 νέα μοντέλα έως το 2030, ανάμεσά τους και το πρώτο ηλεκτρικό Ferrari Elettrica, η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τη γκάμα της χωρίς να θυσιάσει το στοιχείο της αποκλειστικότητας. Σήμερα, πάνω από το 90% των Ferrari που έχουν κατασκευαστεί από το 1947 εξακολουθούν να κυκλοφορούν, χάρη στα ολοκληρωμένα προγράμματα συντήρησης και εγγύησης, όπως το Power Hybrid που καλύπτει ακόμη και αντικατάσταση μπαταρίας χωρίς κόστος.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Τα παλιά αυτοκίνητα μας σκοτώνουν
Γιατί τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν χωριστά φώτα;
Νέο σήμα Δακτυλίου: Διαθέσιμο μέσω gov.gr και προσθήκη στο Gov.gr Wallet
Πηγή: https://www.newsauto.gr/category/news







































































































