RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

H Lada έριξε τις τιμές του νέου Niva στα τάρταρα

  • Written by:

#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item1 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/11/Lada-Niva-2020-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item2 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Lada-Niva-2020-1-1-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item3 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Lada-Niva-2020-2-1-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item4 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Lada-Niva-2020-4-1-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item5 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Lada-Niva-2020-3-1-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item6 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Lada-Niva-2020-5-1-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#td_uid_1_5fa85160ead8f .td-doubleSlider-2 .td-item7 {
background: url(https://www.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/07/Lada-Niva-2020-6-1-80×60.jpg) 0 0 no-repeat;
}

Τον περασμένο Ιούλιο η Lada ανακοίνωσε την επιστροφή του Niva, το οποίο για πολλά χρόνια πωλούνταν ως Chevrolet. Συγκεκριμένα το Niva (2123) ξεκίνησε να παράγεται 2000 με τα σήματα της Lada, ενώ το 2002 άλλαξε σε Chevrolet, από την κοινοπραξία GM-Avtovaz. Το αμάξωμα, το σασί και το σύστημα μετάδοσης κίνησης κατασκευάζονταν στις εγκαταστάσεις της Avtovaz, ενώ η βαφή και η τελική συναρμολόγηση γίνονταν στον συνεργαζόμενο χώρο παραγωγής.

Δείτε ακόμα: Το νέο πάμφθηνο αγροτικό Lada 4×4 (Niva)

Το Lada Niva δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το Lada 4×4 (το γνωστό σε εμάς Niva), με εξαίρεση τον κινητήρα. Πρόκειται για ένα κόμπακτ 5θυρο SUV με μήκος 4.056 χλστ., πλάτος 1.690 χλστ., ύψος 1.800 χλστ., μεταξόνιο 2.450 χλστ. και με απόσταση από το έδαφος 220 χλστ. Την κίνησή του αναλαμβάνει το παλαιάς τεχνολογίας μηχανικό σύνολο 1.7 λτ., ισχύος 80 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και με ροπή 127 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 19,0 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι 10,2 λτ./100 χλμ. H κίνηση μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς και για τα πιο δύσκολα υπάρχουν και κοντές σχέσεις.

Το Niva διατίθεται στην Ρωσία σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ τώρα προσφέρεται και με εκπτώσεις. Συγκεκριμένα η αρχική έκδοση Classic κοστίζει 664.200 ρούβλια (σημερινή ισοτιμία 7.250 ευρώ), η μεσαία Comfort πωλείται 709.200 ρούβλια (7.470 ευρώ) και η κορυφαία Luxe στοιχίζει 783.000 ρούβλια (8.546 ευρώ). Το Niva Classic εξοπλίζεται με ABS, αερόσακο οδηγού, υδραυλικό τιμόνι με ρύθμιση σε ύψος, κεντρικό κλείδωμα και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Το ακριβότερο Niva Luxe διαθέτει ακόμα αερόσακο συνοδηγού, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, θερμαινόμενο παρμπρίζ, air condition, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Δείτε ακόμα: Το πιο πολυτελές Lada Niva όλων των εποχών!

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Lada 4×4 Urban πωλείται από 592.110 ρούβλια, ενώ ένα σύγχρονο 2κίνητο κόμπακτ SUV όπως είναι το Hyundai Creta ξεκινά από τα 1.042.000 ρούβλια (11.370 ευρώ).

The post H Lada έριξε τις τιμές του νέου Niva στα τάρταρα appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new