RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

41η Ανάβαση Πορταριάς: Πλούσιο θέαμα παρά τις καθυστερήσεις

  • Written by:

Παρά τις αρκετές καθυστερήσεις και τον άστατο καιρό που επικρατούσε στην περιοχή της Πορταριάς, η 41η Ανάβαση Πορταριάς άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο στους συμμετέχοντες του αγώνα όσο και στους χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν κατά μήκος της διαδρομής. Οι 119 αγωνιζόμενοι πρόσφεραν πλούσιο θέαμα σε όσους βρέθηκαν στη διαδρομή των 4,8 χιλιομέτρων. Παρά το γεγονός πως υπήρχαν καθυστερήσεις, ελέω μηχανικών προβλημάτων ή κάποιων εξόδων αγωνιστικών αυτοκινήτων, οι οδηγοί δε σταμάτησαν να απολαμβάνουν τη συμμετοχή τους στην 41η Ανάβαση Πορταριάς. Το ίδιο έκαναν και οι θεατές, οι οποίοι απόλαυσαν τις μοναδικές ομορφιές της περιοχής σε συνδυασμό με τις επιδόσεις που σημείωσαν όλοι οι αγωνιζόμενοι ανεξαιρέτως. Το καθαρά αγωνιστικό πρόγραμμα της 41ης Ανάβασης Πορταριάς, άνοιξε η Ομάδα Ν, με τον Παναγιώτη Κύρκο (Mitsubishi Lancer EVO IX) να κατακτά την νίκη. Ο Παναγιώτης οδήγησε γρήγορα και εντυπωσιακά, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη του αγώνα αφήνοντας άφωνους τους χιλιάδες θεατές που γέμισαν τη διαδρομή της ανάβασης. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer EVO IX) ο οποίος πίεσε σε όλη τηνδιάρκεια του αγώνα αλλά δε μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή της ομάδας Ν. Την τριάδα συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R) ο οποίος εντυπωσίασε με τους ανταγωνιστικούς του χρόνους, κατακτώντας ταυτόχρονα τη νίκη στη Ν3. Για την κλάση της Ν2, είχαμε οικογενειακή μάχη. Τα αδέρφια Βίκτωρας και Πανάγγελος Ρέκκας πάλεψαν για τη νίκη, με τελικό νικητή τον Βίκτωρα (Citroen Saxo VTS) ο οποίος βρέθηκε ελάχιστα μπροστά από τον Πανάγγελο Peugeot 106 S16.

Τη σκυτάλη πήρε η Ομάδα Α, η οποία χάρισε πλούσιο θέαμα σε όλους όσοι βρέθηκαν στη διαδρομή των 4,8 χιλιομέτρων. Νικητής αναδείχθηκε ο Αντώνης Σταφυλοπάτης Skoda Fabia R5, ο οποίος με το νέο του αγωνιστικό αυτοκίνητο, κατάφερε να σημειώσει και στα δύο σκέλη του αγώνα τον ταχύτερο χρόνο και να επικρατήσει στην Ομάδα Α. Για τη δεύτερη θέση, μάχη είχαμε μέχρι την τελευταία στροφή της 41ης Ανάβασης Πορταριάς. Οι Παναγιώτης Λιωρης (Ford Escort RS Cosworth) και Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) πάλεψαν έως το τέλος με τελικό νικητή τον Παναγιώτη Λιώρη. Ο Μιχάλης Ευθυμίου αρκέστηκε τελικά στην τρίτη θέση. Για την κλάση Α7, ο Αριστοτέλης Μπαρκονίκος (Citroen Saxo VTS) αναδείχθηκε νικητής. Με τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS) να επικρατεί στην Α6. Ο Άγγελος Μπατσίλας (Suzuki Swift 1300), αναδείχθηκε νικητής στην Α5.

Στην Ομάδα Ε, είχαμε ανατροπές στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο τελικό αποτέλεσμα της συγκεκριμένης ομάδας. Ο Αποστόλης Κούσης (Honda Civic Type R), έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, δεν κατάφερε να χαμογελάσει στο τέλος, καθώς ένα μηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος τον έβγαλε εκτός διεκδίκησης της νίκης. Τελικά τη μάχη για την επικράτηση στην Ομάδα Ε, έδωσαν οι Παρασκευάς Ραπατζίκος (Lancia Delta Integrale), Κωνσταντίνος Γιαννούτσος (Alfa Romeo 75 Turbo) και Βασίλης Ντέρμας (Opel Ascona I 2000). Μετά από μονομαχία στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ο Παρασκευάς Ραπατζίκος κατέκτησε την νίκη στην Ομάδα Ε. Ο Κωνσταντίνος Γιαννούτσος, τερμάτισε στη δεύτερη θέση ενώ ο Βασίλης Ντέρμας κατέκτησε το τρίτο σκαλί του βάθρου και ταυτόχρονα αναδείχθηκε νικητής στην κλάση Ε11. Για την κλάση Ε10, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Citroen AX Sport 1.6) επικράτησε του ανταγωνισμού.

Στη Formula Saloon, νικητής στην 41η Ανάβαση Πορταριάς ήταν ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus RS), ο οποίος δε συνάντησε καμία δυσκολία καθώς ο μεγάλος του αντίπαλος Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi EVO IX) είχε έξοδο στο πρώτο σκέλος του αγώνα, με αποτέλεσμα να προκαλέσει υλικές ζημιές στο αγωνιστικό του αυτοκίνητο. Τη δεύτερη θέση κατέλαβε ο Βαγγέλης Γεραλής (Mitsubishi EVO VIII) ο οποίος έκανε πολύ καλή εμφάνιση και τις δύο ημέρες του αγώνα. Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο Νίκος Γκίκας (Volkswagen Golf 1.8 20V Turbo) ο οποίος κατέκτησε και τη νίκη στην FST2. Για την FSA, ο Δημήτρης Μπερτζέμης( BMW 3 E36) αναδείχθηκε νικητής, ενώ στην FSA2L, ο «ΚΑΝΕΛΟΣ» (Peugeot 106 S16) δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του και κατέκτησε τη νίκη.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα της 41ης Ανάβασης Πορταριάς ολοκληρώθηκε με τα Ιστορικά αυτοκίνητα τα οποία χάρισαν μεγάλες μάχες και στα δύο σκέλη του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο Ιωάννης Κάτσικας (Ford Escort MK2 RS2000) ο οποίος επικράτησε στον κυρίως αγώνα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μαγγίδας (Ford Escort RS2000) με τον Δημήτρη Σκεπασιανό (Ford Escort MK2 RS2000) να συμπληρώνει το βάθρο στα Ιστορικά.

Μετά το τέλος του αγώνα πραγματοποιήθηκε η απονομή στο χώρο του Portaria Hotel, όπου οι αγωνιζόμενοι μαζί με την οργάνωση έδωσαν ραντεβού για την 42η Ανάβαση Πορταριάς!

Τα αποτελέσματα του αγώνα

Δηλώσεις πρωταγωνιστών:

Ομάδα Ν: Παναγιώτης Κύρκος Mitsubishi Lancer EVO IX
“Ήταν πολύ όμορφα και τις δύο ημέρες. Επιστρέψαμε στην αγωνιστική δράση μετά τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Εμείς είχαμε με τον Μηνά (Μπενή) μία όμορφη μάχη. Αυτό είναι πολύ θετικό, καθώς ο ένας ωθεί τον άλλον ώστε να γινόμαστε και οι δύο ταχύτεροι. Όπως και στην Ριτσώνα, η διαφορά μας ήταν πολύ μικρή, ευελπιστώ να υπάρχουν ανάλογες μάχες και στο μέλλον”.

Ομάδα Α: Αντώνης Σταφυλοπάτης Skoda Fabia R5
“Είχαμε έναν πολύ όμορφο αγώνα και ευχαριστηθήκαμε τον συναγωνισμό με τους συναθλητές μου Παναγώτη (Λιώρη) και Μιχάλη (Ευθυμίου). Το αυτοκίνητο ταίριαξε στην οδήγηση μου και από το δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών του Σαββάτου, σημειώναμε τον πρώτο χρόνο. Σήμερα στο πρώτο σκέλος του αγώνα, πραγματοποιήσαμε τον χρόνο που θέλαμε, ενώ στο δεύτερο σκέλος σε συνδυασμό με την κούραση κινηθήκαμε όπως έπρεπε. Το αυτοκίνητο ήταν καταπληκτικό και θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Σπύρου για την παραχώρηση του αυτοκίνητου και την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. Συνέχεια έχει για εμάς το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Στο οργανωτικό κομμάτι η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου έκανε τα πάντα για να αντιμετωπίσει όλα αυτά τα συμβάντα. Δυστυχώς ήταν τόσα πολλά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα αυτοκίνητα που ήταν αδύνατο να επιλυθούν ταχύτερα. Είναι πολλές φορές θέμα συγκυριών, πέρυσι είχαμε μία μόνο εγκατάλειψη, φέτος δεν σταθήκαμε τόσο τυχεροί. Ευχαριστώ όλους τους οδηγούς για την υπομονή τους αλλά και όλους όσους βρέθηκαν στην 41η Ανάβαση Πορταριάς. Σας περιμένουμε όλους την επόμενη χρονιά”.

Ομάδα Ε: Παρασκευάς Ραπατζίκος Lancia Delta Integrale
“Απολαύσαμε έναν πολύ όμορφο αγώνα και χαρήκαμε ιδιαίτερα που μπορέσαμε και πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα. Μπορεί να υπήρχαν αρκετές καθυστερήσεις, αλλά αυτά τα συμβάντα είναι πάντα μέσα στους αγώνες, συγχαρητήρια σε όλους”.

Formula Saloon: Μάριος Ηλιόπουλος Ford Focus RS
“Στην δική μας περίπτωση δεν είχαμε ανταγωνισμό, παρόλα αυτά εμείς θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε μέσα στις μάχες. Η Ανάβαση Πορταριάς για εμένα είναι ίσως η καλύτερη ανάβαση της χώρας μας. Είναι θετικό πως είχαμε και πάλι θεατές σε αγώνες αυτοκινήτου και αυτό δείχνει πως είμαστε στην σωστή κατεύθυνση. Θα πρέπει βέβαια να υπάρξει προσοχή. Εγώ αφιερώνω την νίκη στον Μελέτη (Καρατεκίδη), ο οποίος είναι πάντα μαζί μας και ας έφυγε από κοντά μας μερικές ημέρες πριν”.

Ιστορικά: Ιωάννης Κάτσικας Ford Escort MK2 RS2000
“Είμαι πολύ χαρούμενος όχι μόνο για την νίκη μου αλλά για το γεγονός ότι είχαμε μάχη με όλους τους συναθλητές μου. Στο αγωνιστικό κομμάτι, προσπαθήσαμε να οδηγήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα και αυτό απέδωσε. Περάσαμε πολύ όμορφα και τις δύο ημέρες του αγώνα”.

sports.ert.gr.

Πηγή του άρθρου είναι: www.newsbeast.gr

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new