RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

«Όρθια» η πρώτη δίτροχη BMW M στα χρονικά

  • Written by:

bmw m1000rr















Το M Division είναι το πιο παλιό τμήμα Γερμανού κατασκευαστή που συστήθηκε με σκοπό την εξέλιξη αυτοκινήτων επιδόσεων. Οι «ειδικοδυναμίτες» της BMW ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους μια 50ετία πριν, το 1972. Παράλληλα, τόσα χρόνια τους πήρε ώστε να διασταυρώσουν τις πορείες τους με τις μοτοσικλέτες της εταιρίας. Καλύτερη στιγμή από τα 50α τους γενέθλια δεν υπήρχε, συνεπώς καλωσορίζουμε την πρώτη δίτροχη BMW M όλων των εποχών!

Η BMW M 1000RR βασίζεται στην κορωνίδα της δίτροχης γκάμας των Βαυαρών, που ταυτόχρονα συγκαταλέγεται στις ταχύτερες μοτοσικλέτες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Τα χρώματα του φέρινγκ δεν θα μπορούσαν να μην είναι αυτά του M Division, στα οποία ούτως ή άλλως ντύνεται η 1000 RR. Για να ακριβολογούμε η M είναι σχεδόν ίδια με την κανονική 1000RR σε εμφάνιση και στήσιμο. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη εμπρός-πίσω, ενώ το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δίσκους 320 χλστ. και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με δίσκους 220 χλστ. και διπίστονες δαγκάνες πίσω. Τα ελαστικά που αναλαμβάνουν την επαφή της M 1000RR με το οδόστρωμα είναι τα Michelin Power Cup 2, που συνιστούν ό,τι πλησιέστερο σε road legal αγωνιστική γόμα έχουν να προσφέρουν οι Γάλλοι.

Εκεί που οι μάστορες του τμήματος M συνεισέφεραν με την τεχνογνωσία τους, ήταν στον κινητήρα. Ο τετρακύλινδρος των 999 κ.εκ. διαθέτει νέα ECU, μπιέλες από τιτάνιο και ακόμα υψηλότερη σχέση συμπίεσης, με σκοπό τη βελτίωση των χαρακτηριστικών απόδοσης. Όπως αναφέρουν οι Γερμανοί, η M 1000RR τραβάει πολύ καλύτερα πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. και μέχρι τον κόφτη των 13.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 112 Nm αποδίδεται 2.000 σ.α.λ. χαμηλότερα. Η ισχύς παραμένει στο κορυφαίο νούμερο των 205 ίππων, έχοντας να κινήσει μόλις 204 κιλά, ωστόσο η διαφορετική παροχή της ενδέχεται να καθιστά την M ταχύτερη από την 1000RR τόσο στην πίστα, όσο και στους χρόνους επιτάχυνσης. Ενδεικτικά, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,1 δλ. και το 400άρι ολοκληρώνεται σε 10,1 δλ. για την κανονική 1000RR, με ταχύτητα εξόδου άνω των 240 χλμ./ώρα.

Η BMW θα κατασκευάσει 500 M 1000RR όμως δεν αποκλείεται να δούμε και άλλες δίτροχες συμμετοχές από το M Division μελλοντικά.

The post «Όρθια» η πρώτη δίτροχη BMW M στα χρονικά appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new