RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Υβριδικό Lexus RX με ισχύ 367 ίππους

  • Written by:

Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX-F Sport
Lexus RX
Lexus RX-F Sport
Lexus RX
Lexus RX
Lexus RX-F Sport
Lexus RX-F Sport
Lexus RX εσωτερικό
Lexus RX-F Sport εσωτερικό
Lexus RX εσωτερικό
Lexus RX εσωτερικό
Lexus RX-F Sport πεντάλ

Η Lexus παρουσίασε το νέο RX, το οποίο εμφανίζει ανασχεδιασμένο design, προηγμένη τεχνολογία και ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης. Πρωτοπαρουσιαζόμενο το 1998, το RX έχει αφήσει καλές εντυπώσεις σε όλες τις γενιές του και πλέον, σε αυτή που εισήλθε πριν από μερικές ώρες, φαίνεται ξεκάθαρα πως οι σχεδιαστές υιοθέτησαν μια φιλοσοφία έντονων άκρων, ανανεώνοντας κατά κάποιον τρόπο την εμπρός γρίλια. Αυτή, ξεχωρίζει από το άνω άκρο της, που φαίνεται να εισέρχεται στη μάσκα, από τα πιο «μαλακά» τελειώματα και τις εσοχές σε σχήμα διαμαντιού. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, με χαρακτηριστικά τα φώτα ημέρας, ενώ οι εισαγωγές αέρα περιβάλλονται από σκούρα πλαίσια, φιλοξενώντας παράλληλα τους προβολείς ομίχλης.

Μεταβαίνοντας προς τα πίσω, το design έχει ακολουθήσει ένα αεροδυναμικό στιλ  με στρογγυλά τόξα στους τροχούς. Η γραμμή στους «ώμους» είναι κι αυτή πιο καθαρή, ενώ οι τροχοί που μπορούν να το συνοδεύσουν είναι 19 ή 21 ιντσών. Στο πίσω μέρος και πιο συγκεκριμένα στη θύρα, υπάρχει μια μεγάλη σε μήκος λωρίδα, που ενώνει τα φωτιστικά σώματα, με τον προφυλακτήρα από τη μεριά του να έχει πιο σπορτίφ σχεδιασμό, γωνίες στις άκρες και δίτονη απόχρωση.

Περνώντας εντός καμπίνας, το RX ακολουθεί τα βήματα του 2022 ΝΧ, καθώς έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και το ολοκαίνουργιο σύστημα Lexus Interface, που είναι έτη φωτός μπροστά από αυτό που αντικαθιστά. Η εταιρεία δεν θέλησε να πει πολλά πράγματα σχετικά με το σύστημα πολυμέσων, αλλά περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης με βάση το cloud, έξυπνο βοηθό και ΟΤΑ. Ενώ η οθόνη των 14 ιντσών θα βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό, τα μοντέλα των βασικών εκδόσεων θα φιλοξενούν αυτή των 9,8 ιντσών του ΝΧ. Χάρη στις νέες λειτουργίες αφής και φωνητικών εντολών των πολυμέσων, οι σχεδιαστές ήταν ελεύθεροι να προσφέρουν χώρους, αφαιρώντας τον λεβιέ του απερχόμενου μοντέλου, αλλά και το αναλογικό ρολόι, το οποίο τώρα έχει αντικατασταθεί από ψηφιακό.

Τα εσωτερικά πόμολα των θυρών είναι τύπου button, το χειριστήριο απλό και το κομψό ταμπλό μπορεί να διατεθεί με διάφορες χρωματικές φωτεινές πινελιές. Οι αγοραστές μπορούν να βρουν επίσης Aluminum, Ash Bamboo, Black Cascade και Black Open Pore Wood εντός θαλάμου επιβατών. Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι 6 και αφορούν τα Standard, Premium, Premium+, Luxury, F Sport Handling και F Sport Performance. Επίσης, παρέχονται τόσο η πανοραμική οροφή όσο και το head-up display.

Το αυτοκίνητο έχει βασιστεί στην πλατφόρμα GA-K και τα επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας είναι αυξημένα, παρόλο που το βάρος έχει μειωθεί κατά 89,8 κιλά. Στην πίσω ανάρτηση, δεσπόζουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι, που χάρη στο στιβαρό πίσω μέρος τη βοηθούν να είναι πιο αποκρίσιμη κατά τις δυνάμεις που ασκούνται στην επιτάχυνση, στην επιβράδυνση και στις στροφές. Παρόλο που είναι μακρύτερο κατά 60 χλστ. στο μεταξόνιό του, το 2023 RX παραμένει στα 4.890 χλστ. συνολικού μήκους, καθώς έχει μειωθεί ο πίσω πρόβολος. Ως εκ τούτου, οι πίσω επιβάτες βρίσκουν επιπλέον χώρο, ενώ από τη μεριά του ο χώρος φόρτωσης είναι αυξημένος.

Στα κινητήρια συστήματα τώρα, ο 3.5 λτ. V6 του RX 350 αντικαταστάθηκε από έναν 2.4 λτ. 4κύλινδρο. Αποδίδει 275 ίππους με 429 Nm ροπή, που εμφανίζει μειωμένη ισχύ κατά 20 ίππους, αλλά κερδίζει 68 Nm ροπή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που μπορεί να μεταδώσει την κίνηση είτε στους εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς. Η τελευταία εκδοχή επιταχύνει το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δλ., 0,7 δλ. πιο γρήγορα από τον προκάτοχό του. Όσον αφορά στις αλλαγές στην κατανάλωση, δεν είναι καθόλου μεγάλες, αλλά ελάχιστα μικρές και προς το… χειρότερο στην περίπτωση του RX 350.

Από εκεί και πέρα, το RX 350h αντικαθιστά το 450h. Διαθέτει ένα 2.5 λτ. 4κύλινδρο μοτέρ, που συνεργάζεται με το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα και την 4κίνηση. Η ισχύς φτάνει τα 246 άλογα με 316 Nm ροπή, που δεν φτάνουν σε καμία περίπτωση τα 308 και 335 Nm του παλιού 450h, αλλά η Lexus σημειώνει πως το νέο μοντέλο είναι γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα, καθώς χρειάζεται 7,4 δλ. και όχι 7,9 δλ. Διαθέσιμο για τους υποψήφιους αγοραστές είναι και το νέο RX 450h+ plug-in hybrid. Εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 2.5 λτ., 3 ηλεκτρικά μοτέρ και με μια μπαταρία 18,1 kWh ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 302 ίππους και η ηλεκτρική αυτονομία του αγγίζει τα 60 χιλιόμετρα.

Αξίζει να γίνει από εκεί και πέρα μια μικρή αναφορά για το νέο RX 500h F Sport Performance. Κάτω από το καπό έχει ένα μοτέρ turbo 2.4 λτ. 4 κυλίνδρων και συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και με το πίσω eAxle. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 367 ίππους με 55 Nm ροπή, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,9 δλ. Πέραν του υβριδικού συστήματος κίνησης, το μοντέλο αυτού του επιπέδου εμφανίζει πιο σπορτίφ look, καθώς έχει διαφορετικούς προφυλακτήρες και επιθετικές εισαγωγές, σκούρα στοιχεία και 6πίστονες δαγκάνες. Το τιμόνι από εκεί και πέρα είναι δερμάτινο και έχει paddles, ενώ ο αγοραστής θα βρει πεντάλ από αλουμίνιο και άλλα πολλά.

Το Lexus Safety System+ 3.0 αφορά τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δυναμικό cruise control με ραντάρ, βελτιωμένο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με εντοπισμό πεζών, βοηθό κόμβων και εντοπισμό μοτοσικλετιστών. Τέλος εφοδιάζεται με αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και βελτιωμένο σύστημα στάθμευσης.

The post Υβριδικό Lexus RX με ισχύ 367 ίππους appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new