RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Σπανιότατο χειροκίνητο Pajero Evo νοσταλγεί το Ντακάρ

  • Written by:

mitsubishi pajero evo
mitsubishi pajero evo





















Η Mitsubishi είναι ιστορικά συνυφασμένη με το όνομα «Evo», όσο κι αν έχουν υπάρξει προσπάθειες προσεταιρισμού από αλλού (βλέπε Fiat Punto Evo και Lamborghini Huracan Evo για παράδειγμα). Στις 10 γενιές και τις αμέτρητες εκδόσεις που κυκλοφόρησε το ιαπωνικό rally replica, κοινός παρονομαστής ήταν τα δίλιτρα τούρμπο και στις 9 εξ αυτών, το όνομα «Lancer». Το δικό του, ξεχωριστό κομμάτι του μύθου, ωστόσο, κατέχει και το Pajero.

Το off roader των «Τριών Διαμαντιών» φόρεσε το τιμημένο λογότυπο, στα πλαίσια της homologation για την κυριαρχική του συμμετοχή στο Ντακάρ. Το Pajero Evo κατέκτησε 7 σερί νίκες, από το 2001 έως το 2007, και μέχρι σήμερα είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στο φημισμένο αγώνα!

Τα φουσκώματα στα φτερά και τα μαρσπιέ, οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο, οι λασπωτήρες της Ralliart, οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, το καπό με τους αεραγωγούς, οι 6άκτινες 17άρες ζάντες και οι αεροδυναμικές προσθήκες στα άκρα του πίσω μέρους δεν επιτρέπουν το παραμικρό μπέρδεμα με τα απλά τρίθυρα Pajero.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες και αφορούν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, ενώ οι πολύ παρατηρητικοί θα προσέξουν την αναγραφή του «Super Select AWD» στον πίνακα οργάνων.

Το SS AWD -με Torsen διαφορικά εμπρός και πίσω– αναλαμβάνει την παροχή της ισχύος στους τέσσερις τροχούς, μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου (το δεύτερο στην προκειμένη). Η πηγή της δύναμης είναι αυτή που διαφοροποιεί το Pajero από όλα τα Evo, καθώς διαθέτει το μοναδικό ατμοσφαιρικό μοτέρ! Ένας V6 3.5 λίτρων παράγει 280 ίππους και 347 Nm, επιταχύνοντας τα 1.900 κιλά του αυτοκινήτου στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 7,6 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα.

Από το 1997 μέχρι το 1999, όσο διήρκεσε η παραγωγή του, κατασκευάστηκαν 2.693 Pajero Evo. Πάνω από 2.100 έφεραν 5άρι αυτόματο κιβώτιο, καθιστώντας τα 500 με το ισάριθμων σχέσεων χειροκίνητο σπανιότατα και αρκετά δυσεύρετα. Το ασημί που βλέπουμε ανήκει σε αυτή τη συστάδα, προερχόμενο από το ’97 και με 208.989 χλμ. στο οδόμετρο. Η μέχρι στιγμής τιμή του, και με μία μέρα να απομένει για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας του Cars & Bids, τοποθετείται στις 41.000 δολάρια (39.921 ευρώ).

The post Σπανιότατο χειροκίνητο Pajero Evo νοσταλγεί το Ντακάρ appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new