RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Πύραυλος τσέπης το νέο Skoda Fabia RS Rally2

  • Written by:

skoda fabia rally2
Skoda Fabia RS Rally2 front

Skoda Fabia RS Rally2 side

Skoda Fabia RS Rally2 front


Skoda Fabia RS Rally2 back

Skoda Fabia RS Rally2 back


Skoda Fabia RS Rally2 jump
Skoda Fabia RS Rally2 jump

Η τέταρτη γενιά Skoda Fabia παρουσιάστηκε στα τέλη του προηγούμενου έτους. H τσέχικη μάρκα δεν θα μπορούσε να μην του «φορέσει» αγωνιστική περιβολή και έτσι αποκάλυψε το νέο Fabia RS Rally2, το οποίο αν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB A0, έχει υποστεί τεράστιες αλλαγές.

Σε σχέση με το αυτοκίνητο δρόμου, που διατίθεται αποκλειστικά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και έχει ισχύ 150 ίππων στην κορυφαία του έκδοση, το Fabia RS Rally2 είναι ένας πύραυλος «τσέπης» με κίνηση σε όλους τους τροχούς και απόδοση 291 ίππων/430 Nm. Υπεύθυνος για την κίνηση είναι ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων, που βασίζεται στον γνωστό και μη εξαιρετέο 2.0 TSI του VW Group και τροφοδοτεί όλους τους τροχούς μέσω συστήματος τετρακίνησης, που ελέγχεται από ένα 5άρι σειριακό κιβώτιο.

Το αγωνιστικό τμήμα της Skoda έχει εφοδιάσει το Fabia RS Rally2 με ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο του συμπλέκτη μεταξύ των αξόνων, ώστε να απεμπλέκεται ο μπροστινός και ο πίσω άξονας χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο – λειτουργία ιδιαίτερα χρήσιμη στις πολύ κλειστές στροφές ή τις φουρκέτες.  Το πλαίσιο όπως είναι φυσικό έχει αλλάξει τελείως σε σύγκριση με το απλό Fabia, φιλοξενώντας roll cage υψηλής αντοχής και καθίσματα με ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, ενώ το μέγεθος των τροχών είναι 15 ίντσες (με δίσκους 300 χλστ.) για χωμάτινους αγώνες και 18 ίντσες (με δίσκους 355 χλστ. μπροστά και 300 χλστ. πίσω) όταν αγωνίζεσαι στην άσφαλτο. Tα φρένα αντίστοιχα διαμορφώνονται στα 300 χλστ. γυρώ-γύρω, ενώ στην άσφαλτο φτάνουν τα 350 χλστ. μπροστά και παραμένουν στα 300 χλστ. πίσω.

To τσεχικό Rally2 συμμορφώνεται πλήρως με τους κανονισμούς της FIA, διαθέτοντας ρεζερβουάρ καυσίμου 82,5 λίτρων κατασκευασμένο από νάιλον και λάστιχο με ειδικό αφρό στο εσωτερικό για να μειωθεί ο κίνδυνος διαρροής καυσίμου. Το περίβλημα της δεξαμενής είναι κατασκευασμένο από kevlar και fiberglass ενώ το καύσιμο που χρησιμοποιείται είναι 100% συνθετικό, προερχόμενο από πλήρως ανανεώσιμες πηγές.

Η τελική ταχύτητα προφανώς και δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για ένα αυτοκίνητο ράλι, γι’ αυτό το Fabia RS Rally2 «τερματίζει» μόλις στα 200 χλμ./ώρα. Διαθέτει κοντή σχέση μετάδοσης για μεγιστοποίηση της επιτάχυνσης, ενώ έχει ειδικά τροποποιημένη ανάρτηση με γόνατα MacPherson τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Είναι σημαντικά πιο φαρδύ από το νορμάλ μοντέλο και διαθέτει αεροδυναμικά στοιχεία για καλύτερη ροή του αέρα αλλά και για παροχή φρέσκου, μέσα στην καμπίνα.

The post Πύραυλος τσέπης το νέο Skoda Fabia RS Rally2 appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new