RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Πόσο αντέχει η μπαταρία ενός EV με θέρμανση φουλ;

  • Written by:

Σίγουρα έχει περάσει από το μυαλό των περισσοτέρων, πόσο να αντέξει η μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, αν αυτό βρεθεί κολλημένο στην κίνηση στην παγωνιά. Πόσες φορές άλλωστε έχουμε γίνει μάρτυρες μιας τέτοιας κατάστασης στη Μαλακάσα κι όχι μόνο, κατά τη διάρκεια ενός έντονου κύματος κακοκαιρίας;

Μια τέτοια σκέψη πέρασε από το μυαλό των ιθυνόντων του YouTube καναλιού Dirty Tesla, έπειτα από ένα αντίστοιχο μποτιλιάρισμα σε κεντρικό αυτοκινητόδρομο της Βιρτζίνια κατά τη διάρκεια μιας χιονοθύελλας. Οι επικριτές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναφέρουν πως τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης ακόμα κι αν μείνουν από καύσιμο είναι εύκολο να ανεφοδιαστούν. Ενώ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όχι! Οι υποστηρικτές των EV αυτοκινήτων αναφέρουν από τη μεριά τους, πως ένα ηλεκτρικό όχημα δεν καταναλώνει ενέργεια όντας ακινητοποιημένο παρά μόνο για τη θέρμανση της καμπίνας. Πόση ενέργεια χρειάζεται όμως και πόσο μπορεί να αντέξει η μπαταρία του με τον κλιματισμό να δουλεύει συνεχώς; Αυτή την απάντηση ήθελαν να δώσουν τα παιδιά στο Dirty Tesla πραγματοποιώντας ένα πείραμα. Χρησιμοποίησαν δυο Tesla, ένα Model Y κι ένα Model X και τα άφησαν να δουλεύουν στην παγωνιά, με το επίπεδο της μπαταρίας να βρίσκεται στο 90%. Οι καιρικές συνθήκες για το πείραμα ήταν αντίξοες με την εξωτερική θερμοκρασία να πέφτει έως και στους -11 βαθμούς Κελσίου.

Με τη θερμοκρασία της καμπίνας να έχει ρυθμιστεί στους 21 βαθμούς, έπειτα από 12 ώρες λειτουργίας η μπαταρία του Model Y μειώθηκε από 91% σε 58%, χρησιμοποιώντας 26,5 kWh. Αυτό μεταφράζεται πως αν η μπαταρία βρίσκεται στο 100% θα διαρκέσει για περίπου 36 ώρες. Αντίστοιχα η μπαταρία του Model X έπεσε από 90% σε 47%, καταναλώνοντας 43 kWh. Έτσι με φουλ μπαταρία θα αντέξει για 28 ώρες. Για τις επόμενες 6 ώρες, η εσωτερική θερμοκρασία μειώθηκε στους 16 βαθμούς. Αυτό προκάλεσε μικρότερη μείωση στα επίπεδα της μπαταρίας του Model Y από 58% σε 48%, καταναλώνοντας 8 kWh. Αυτό δείχνει πως με τέτοια θερμοκρασία καμπίνας οι επιβάτες θα παραμείνουν ζεστοί για 60 ώρες.

Δείτε το πλήρες βίντεο παρακάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας!

The post Πόσο αντέχει η μπαταρία ενός EV με θέρμανση φουλ; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new