RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Πόσες καρότσες ρίχνει η νέα στην παλιά 911 Turbo S;

  • Written by:

Η Porsche 911 Turbo S, ανεξαρτήτως γενιάς, είναι από τις ταχύτερες κατασκευές σε τέσσερις τροχούς. Ειδικά η τελευταία δεν κατακτά αυτό τον χαρακτηρισμό μόνο για τα δεδομένα της εποχής ή τον ανταγωνισμό, αλλά όλων των εποχών!

Κάτι που ίσχυε και για την προκάτοχο, αλλά σε μικρότερο βαθμό. Η 991 Turbo S υπήρξε ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που κατέβηκε τα 3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, «γράφοντας» 2,9 δλ. Ο συνδυασμός του 3.8 twinturbo εξακύλινδρου boxer, του συστήματος τετρακίνησης και του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη PDK δημιούργησε έναν δυνάστη του dragster, ο οποίος χαίρει και της ατελείωτης αγάπης των βελτιωτών. Όλα αυτά, με 580 άλογα και 750 Nm.

Η 992 Turbo S έχει +70 ίππους και 50 Nm, μαζί με μια σχέση παραπάνω στο PDK και ακόμα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά. Με 650 ίππους και 800 Nm, η «υπερταχεία» της Porsche δεν χάνει σε κόντρα ούτε από supercars επιπέδου McLaren 720S ή Lamborghini Aventador SVJ, γλυκοκοιτάζοντας παράλληλα τα 2,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (2,6 δλ. ανακοινώνουν οι Γερμανοί). Ενδεικτικά, η Bugatti Chiron των 1.500 ίππων θέλει 2,5 δλ. για την ίδια μέτρηση!

Στη μεταξύ τους αναμέτρηση, γνωρίζουμε εκ των προτέρων πως η καινούργια θα είναι ταχύτερη από την παλιά. Το ερώτημα είναι κατά πόσο; Η εκπληκτική απάντηση, στο video παρακάτω.

The post Πόσες καρότσες ρίχνει η νέα στην παλιά 911 Turbo S; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new