RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ποιος δεν ονειρεύεται επιστροφή της Lancia στα ράλλυ;

  • Written by:




Το 1992, παρά ένα πριν από 30 χρόνια, ήταν η τελευταία φορά που οι ειδικές διαδρομές σκάφτηκαν από εργοστασιακές συμμετοχές της Lancia. Εννοείται πως το τέλος της σεζόν βρήκε τους Ιταλούς στην πρώτη θέση, ολοκληρώνοντας ένα -τότε- πρωτάκουστο σερί 6 πρωταθλημάτων στους Κατασκευαστές, συνοδεία 4 τίτλων στους Οδηγούς (1986 και 1991 Juha Kankkunen, 1988 και 1989 Miki Biasion). Για το αυτοκίνητο, φυσικά, δεν χρειάζονται συστάσεις: Delta, σε HF και Integrale εκτελέσεις.

Από τότε, η θρυλική φίρμα του Τορίνο πέρασε τόσες δυσκολίες και μεταβολές στο στάτους της, όσο άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα ήθελαν δυο ζωές να τις βιώσουν. Μέχρι στα πρόθυρα του λουκέτου έφτασε, έχοντας το ηρωικό Ypsilon να κρατάει ολόκληρη την εταιρία ολομόναχο μέχρι σήμερα. Η εποχή Stellantis έφερε έναν κυριολεκτικά ζωοποιό αέρα στα κύτταρα της Lancia, με σχέδια για λανσάρισμα 3 νέων μοντέλων σε ισάριθμα χρόνια και το μέλλον να φαντάζει πιο ευοίωνο από ποτέ, κατά τη διάρκεια τουλάχιστον των 2 τελευταίων δεκαετιών. Ο καημός όλων, ωστόσο, είναι ένας: η επιστροφή της Delta αφενός και, ει δυνατόν, στους αγώνες.

Το πρώτο ενδεχόμενο, είναι ανοιχτό. Για το δεύτερο, προς το παρόν, φροντίζουν οι ψηφιακές απεικονίσεις του Sebastiano Ciarcia για μια Delta S4 του μέλλοντος. Το ίδιο concept είχαμε δει πριν λίγο καιρό, σε στατικές λήψεις. Τώρα έχουμε τα «μάχιμα» καρέ, σε εξαιρετικά ρεαλιστικό κάδρο. Θα προτιμούσαμε, είναι η αλήθεια, χωμάτινα περάσματα, αλλά και τα ασφάλτινα μια χαρά τροφή για όνειρα προσφέρουν.

Η πραγματική Delta S4 είχε έναν twincharged (τούρμπο και κομπρέσορα, πολύ πριν τον TSI) τετρακύλινδρο 1.759 κ.εκ., απόδοσης 450-500 ίππων. Σε δοκιμές του 1985 πάντως, οι Ιταλοί είχαν καταφέρει να δουν το εξωσυμπαντικό νούμερο των 1.014 ίππων με πίεση 5 bar! Φυσικά αυτή η εκδοχή του πρωτοποριακού μοτέρ δεν μπόρεσε να συμμετάσχει ποτέ σε αγώνα, λόγω κανονισμών, ενώ η κορυφαία μορφή της S4 –η καινοτόμος και υπερ-προηγμένη για την εποχή ECV– ήταν έτοιμη, αλλά δεν πρόλαβε να πατήσει σε ειδική, λόγω κατάργησης του Group B.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, το αυτοκίνητο που θαυμάζουμε στις φωτογραφίες θα μπορούσε να σημάνει την επιστροφή της Lancia στο WRC. Άντε να δούμε…

The post Ποιος δεν ονειρεύεται επιστροφή της Lancia στα ράλλυ; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new