RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ποια χρώματα «ζωγραφίζουν» στη μεταπώληση;

  • Written by:

Η επιλογή του κατάλληλου χρώματος κατά την αγορά αυτοκινήτου, είναι από τις πιο σημαντικές αποφάσεις. Τόσο από πλευράς καλαισθησίας και ανάδειξης των γραμμών του αυτοκινήτου, όσο και από αυτή της μεταπώλησης. Δεν θέλει πολύ να μείνει απούλητο, μόνο και μόνο λόγω μιας ιδιαίτερης απόχρωσης που δεν έχει ζήτηση, ή απλά μιας που δεν αρέσει.

To iSeeCars πραγματοποίησε μια μεγάλη έρευνα, αναλύοντας τις πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε βάθος τριετίας και εξετάζοντας το ποσοστό απαξίωσης ανά χρώμα, αλλά και την απώλεια χρημάτων σε σχέση με την εργοστασιακή τιμή. Πάνω από 650.000 πωλήσεις αυτοκινήτων από το 2019 έως το 2021 μπήκαν στο «χρωματόμετρο», ώστε να διαπιστωθεί ποιες αποχρώσεις χάνουν λιγότερο και ποιες περισσότερο σε αξία μεταπώλησης. Και τα αποτελέσματα προκαλούν αρκετή εντύπωση, ιδίως αναφορικά με τις παραδοσιακές αξίες της αυτοκινητικής παλέτας.

Τα δημοφιλέστερα χρώματα φαίνεται πως πέφτουν θύματα της επιτυχίας τους, καθώς η εκτεταμένη παρουσία σε όλες τις κατηγορίες επηρεάζει αρνητικά τις τιμές. Λευκό και μαύρο βρέθηκαν κάτω από το μέσο όρο του 15,0%, με απαξίωση που αγγίζει το 15,6% και 16,1% αντίστοιχα, ενώ το έτερο μέλος της πιο εμπορικής χρωματικής τριάδας ίσα που πέρασε τη βάση. Το ασημί μετά βίας βρέθηκε στο 14,8% και έμεινε πίσω από το αρκετά πιο σπάνιο μπεζ, του 14,4%. Το ανθρακί (η γκρι) τα πήγε κάπως καλύτερα, με 14,3% απώλεια αξίας, ισοβαθμώντας με το μπλε και ευρισκόμενο οριακά πίσω από το πράσινο και το κόκκινο (αμφότερα στο 14,0%). Οι δυο τελευταίες αποχρώσεις παραλίγο να καταλάβουν θέση στο βάθρο, αλλά τελικά είδαν την ιδιαίτερη χροιά του μωβ να τις ξεπερνά για 0,1% (13,9%).

Η δεύτερη θέση ανήκει σε ακόμα ένα ξεχωριστό χρώμα, το πορτοκαλί, που μειώνει την αξία ενός αυτοκινήτου κατά 10,7%. Η κορυφή, ωστόσο, ανήκει στη βάση του. Το κίτρινο δεν έχει τον παραμικρό συναγωνισμό, παρουσιάζοντας απαξίωση μόλις 4,5% και καταφέρνοντας να κρατήσει την αξία του αυτοκινήτου 70% παραπάνω από ό,τι ο μέσος όρος! Αξίζει, δε, να αναφερθεί πως το κίτρινο είναι πρώτο σε 3 κατηγορίες: τη γενική, αυτή των κάμπριο και -η τεράστια έκπληξη- των SUVs! Αν για τα κάμπριο το περιμένεις, καθώς εκεί έχουν πέραση τα φανταχτερά χρώματα και οι τιμές στα μεταχειρισμένα δεν πέφτουν εύκολα, στα SUV μέχρι που σοκάρεσαι.

Μιλάμε για το δημοφιλέστερο segment παγκοσμίως, με τις περισσότερες πωλήσεις και προσφορά στα μεταχειρισμένα. Εκ προοιμίου η προσφορά είναι τόσο μεγάλη ώστε οι τιμές συμπιέζονται, ειδικά στα χρώματα που κατακλύζουν την αγορά. Ως αποτέλεσμα, όποιος ψάχνει για μια απόχρωση που ξεχωρίζει είναι διατεθειμένος να πληρώσει παραπάνω. Αυτή η συνθήκη, σε συνδυασμό με τη δημοτικότητα των crossover, είναι οι κύριοι υπαίτιοι που το κίτρινο απολαμβάνει τέτοιας διαφοράς από τον δεύτερο στη γενική κατάταξη.

The post Ποια χρώματα «ζωγραφίζουν» στη μεταπώληση; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new