RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ποια μάρκα έχει κάνει το μεγάλο «μπαμ» στην Ελλάδα;

  • Written by:







Η αγορά των αυτοκινήτων έχει δεχτεί πολλά «χτυπήματα» τα τελευταία χρόνια (όπως άλλωστε και άλλοι τομείς), λόγω της οικονομικής αστάθειας των προηγούμενων κυρίως ετών και της πανδημίας, που ακόμα ταλαιπωρεί όλο τον κόσμο. Φέτος εμφανίστηκε ένα ακόμα πρόβλημα, αυτό της έλλειψης των ημιαγωγών (τα λεγόμενα chips), με αποτέλεσμα οι αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώνουν την παραγωγή και οι πελάτες να καθυστερούν να παραλάβουν τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγείλει.

Παρόλα αυτά η φετινή χρονιά έχει πάει πολύ καλύτερα από την προηγούμενη, αφού το πρώτο 8μηνο του έτους (Ιανουάριος – Αύγουστος) έχουν ταξινομηθεί 75.146 καινούργια αυτοκίνητα έναντι 52.939 πέρυσι, σημειώνοντας μια σημαντική αύξηση της τάξεως του +33,1%. Οι περισσότερες μάρκες έχουν δει τα νούμερά τους να ανεβαίνουν σημαντικά (πλην ελαχίστων που έχουν πέσει), κάποιες έχουν παραμείνει στις ίδιες θέσεις, ενώ άλλες έχουν ανέβει ή κατέβει λίγα «σκαλοπάτια».

Η κατηγορία των SUV συγκεντρώνει τις περισσότερες ταξινομήσεις (34.517) και έχει αποσπάσει το 45,93% του μεριδίου της ελληνικής αγοράς. Μεταξύ των SUV, τα B-SUV έχουν κυρίαρχη θέση με 16.086 ταξινομήσεις και 21,41% μερίδιο, ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκονται τα C-SUV με 20,29% μερίδιο και 15.244 ταξινομήσεις. Τα μικρά αυτοκίνητα παραμένουν ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών με 20.877 ταξινομήσεις και 27,78% μερίδιο, όμως τα μικρομεσαία έχουν χάσει έδαφος και έχουν συγκεντρώσει 9.597 ταξινομήσεις με 12,77% μερίδιο.

Ωστόσο, μία εταιρεία έχει κάνει φέτος το μεγάλο «μπαμ», αφού έχει καταφέρει να αναρριχηθεί από την 14 θέση της συνολικής κατάταξης πέρυσι στην 8η φέτος, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 113,2%. Αυτή είναι η Kia με 3.605 ταξινομήσεις τους πρώτους 8 μήνες του 2021, από 1.691 πέρυσι. Το «βαρύ πυροβολικό» της μάρκας είναι το πολύ δημοφιλές κόμπακτ SUV Stonic, το οποίο είναι δεύτερο στην κατηγορία του (1.888 ταξινομήσεις το 8μηνο), ενώ τον Αύγουστο ήταν πρώτο σε ταξινομήσεις B-SUV. Δεύτερο best seller Kia στην Ελλάδα είναι το Picanto και τρίτο το Sportage.

Εντός του φθινοπώρου η Kia θα ενισχύσει και άλλο τη θέση της με το λανσάρισμα του νέου Sportage, όπως επίσης με το ανανεωμένο Ceed, ενώ κερασάκι στην «τούρτα» είναι το άκρως εντυπωσιακό ηλεκτρικό EV6.

The post Ποια μάρκα έχει κάνει το μεγάλο «μπαμ» στην Ελλάδα; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new