RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ποια ήταν η «Αχίλλειος πτέρνα» του πρώτου Yaris;

  • Written by:








Η Toyota είναι χρόνια τώρα πολύ δημοφιλής και στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, ειδικά από το Yaris και μετά. Να υπενθυμίσουμε ότι παρουσιάστηκε το 1999 και δεν είχε καμία απολύτως σχέση με το Starlet που αντικατέστησε, ούτε καν στους κινητήρες.

Το σχεδιασμένο από τον Σωτήρη Κωβό πρώτο Yaris, διέθετε πολύ μοντέρνα και ξεχωριστή αισθητική τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του. Οι καμπύλες επιφάνειες αφθονούσαν μέσα – έξω, ενώ με μήκος μόλις 3.615 χλστ. (3.700 χλστ. έχει το νέο Aygo X), ήταν ένα πολύ μαζεμένο σε διαστάσεις μοντέλο της μικρής κατηγορίας. Παρόλα αυτά, το εσωτερικό του ήταν πάρα πολύ πρακτικό αλλά και άνετο, χάρη και στο συρόμενο πίσω κάθισμα. Μεταξύ των σημείων αναφοράς ήταν και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του ταμπλό.

Παρά όμως την προσοχή που είχε δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια του πρώτης γενιάς Yaris, υπήρχε και η «Αχίλλειος πτέρνα» στο τελείωμα του αμαξώματός του. Συγκεκριμένα το κάτω τμήμα στον πίσω προφυλακτήρα του δεν ήταν φτιαγμένο από πλαστικό, αλλά από μέταλλο. Έτσι με ένα απλό χτύπημα βούλιαζε εύκολα και σίγουρα δεν θα συνέβαινε αν ήταν από πλαστικό, όπως το πάνω μέρος του. Παράλληλα σε βόρειες χώρες όπου βρέχει και χιονίζει πολύ (άρα και γίνεται χρήση αλατιού), το μικρό αυτό κομμάτι εμφάνιζε σκουριά. Οπότε η φαναρτζοδουλειά ήταν αναπόφευκτη για όσους ήθελαν να έχουν το αυτοκίνητο σε πολύ καλή κατάσταση. Ακόμα και στο facelift Yaris του 2003 αυτό το κομμάτι δεν άλλαξε, παρά το ότι το εμπρός μέρος του ανασχεδιάστηκε. Μόνο στο Yaris T-Sport ήταν πλαστικός ολόκληρος ο πίσω προφυλακτήρας.

Δείτε ακόμα: Λιγόφαγο Hybrid SUVάκι με 14.680 ευρώ

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το πρώτο Yaris ήταν εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα μας με τους κινητήρες 1.0 VVT-i 68 hp και 1.3 VVT-i 86 hp. Το 2001 έκανε την εμφάνισή του το πιο σπορ Yaris T-Sport με το 1.500άρι μοτέρ των 106 ίππων, ενώ το 2002 λανσαρίστηκε (όχι στην Ελλάδα) και 1.400άρι ντίζελ με 75 ίππους. Κατασκευάστηκε μεταξύ 1999 και 2005 και παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε, υπάρχει ζήτηση για το εν λόγω μοντέλο στα μεταχειρισμένα.

The post Ποια ήταν η «Αχίλλειος πτέρνα» του πρώτου Yaris; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new