RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Πλήρωσε 30.000 ευρώ για μπαταρία σε υβριδικό

  • Written by:



Ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων έχει πλέον εδραιωθεί και συνεχώς αναπτύσσεται, ξεκινώντας από τα πιο απλής τεχνολογίας ήπια υβριδικά και φτάνοντας στα αμιγώς ηλεκτρικά. Στην κορυφή των υβριδικών βρίσκονται τα Plug-in Hybrid, τα οποία κοστίζουν σημαντικά περισσότερα χρήματα από τα υβριδικά, καθώς μπορούν να κινηθούν και σαν αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ανά πάσα ώρα και στιγμή αναλαμβάνει δράση ο βενζινοκινητήρας.

Την τεχνολογία αυτή εφάρμοσε ήδη από το 2010 η Chevrolet και κατά επέκταση η Opel, με τα μοντέλα Volt και Ampera αντίστοιχα. Την περίοδο εκείνη όμως ελάχιστοι ενδιαφέρονταν για ηλεκτροκίνηση, ενώ τα κόστη αγοράς ήταν υψηλά. Για αυτό το Ampera δεν πούλησε στην Ευρώπη και η διάθεσή του σταμάτησε γρήγορα. Πληροφοριακά, το 2013 ταξινομήθηκαν μόνο 3.184 οχήματα και μετέπειτα η πτώση ήταν πολύ μεγάλη. Στην Ελλάδα η τιμή του Ampera ξεκινούσε το 2013 από 60.361 ευρώ, οπότε δεν είχε καμία απολύτως εμπορική τύχη, όταν τα συμβατικά αυτοκίνητα ήταν πολύ φθηνότερα.

Ο κάτοχος λοιπόν ενός Chevrolet Volt με 70.489 μίλια στο οδόμετρό του (113.440 χλμ.) και αφού σίγουρα είχε γλιτώσει αρκετή βενζίνη μετά από 10 χρόνια χρήσης, ήρθε η ώρα να αλλάξει την μπαταρία των 16 kWh του υβριδικού συστήματος με πρίζα. Όταν είδε τη… λυπητερή σίγουρα θα άλλαξε πολλά χρώματα και θα ένιωσε να χάνεται η γη κάτω από τα πόδια του. Το ποσό που έγραφε το τιμολόγιο μαζί με εργασία και φόρους, έφτασε το απίστευτο ποσό των 29.842 δολαρίων (29.842 ευρώ)! Βέβαια δεν είναι μια μικρή μπαταρία, όπως ενός full hybrid συστήματος χωρητικότητας γύρω στη 1 kWh, όμως και πάλι τα χρήματα για την αντικατάστασή της είναι πάρα πολλά.

Να υπενθυμίσουμε ότι η μπαταρία ιόντων λιθίου των 16 kWh παρείχε ισχύ σε μία ηλεκτρική μονάδα κίνησης 150 ίππων και 370 Nm ροπής. Η αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης κυμαίνονταν μεταξύ 40-80 χλμ., ανάλογα τις οδικές συνθήκες, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία. Για κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων με ηλεκτροκίνηση, ο βενζινοκινητήρας αναλάμβανε χρέη γεννήτριας. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονταν σε 9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζονταν ηλεκτρονικά στα 161 χλμ./ώρα.

The post Πλήρωσε 30.000 ευρώ για μπαταρία σε υβριδικό appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new