RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger

  • Written by:















Στην Ελλάδα βρίσκεται το νέο και πιο μεγάλο Dacia, το μικρομεσαίο Crossover Jogger, το οποίο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «ελβετικός σουγιάς». Και αυτό γιατί συνδυάζει πολλά στοιχεία σε ένα αμάξωμα, όπως είναι από τα πολυχρηστικά, τα SUV και τα στέισον βάγκον. Παράλληλα, διατηρεί το άριστο value for money που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της ρουμανικής φίρμας και συμφέρει ιδιαίτερα με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG).

Το Jogger αποτελεί μέρος του πλάνου της Dacia για την πλήρη ανανέωση της γκάμας της, την ώρα που δύο ακόμα νέα μοντέλα προγραμματίζεται να παρουσιαστούν μέχρι το 2025. Πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι μία κατηγορία από μόνο του, καθώς συν τοις άλλοις μπορεί να φιλοξενήσει έως 7 επιβάτες σε ένα αμάξωμα μήκους 4.547 χλστ., αλλά με πολύ μακρύ μεταξόνιο 2.897 χλστ. Βασισμένο στη πλατφόρμα CMF-B, το Jogger είναι παρόμοιο με το Sandero μέχρι τις μεσαίες κολόνες, όμως από εκεί και πίσω είναι ένα άλλο αυτοκίνητο. Στο σημείο αυτό κάνει ένα σχεδιαστικό «τρικ» με ένα σκαλοπάτι στην οροφή ύψους 4 εκατοστών, προς όφελος των χώρων και της πρακτικότητας. Να σημειωθεί ακόμα η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος των 200 χλμ.

Την πρόσβαση στα καθίσματα της 3ης σειράς διευκολύνει ο μηχανισμός ανατροπής των καθισμάτων της 2ης σειράς. Στη μεσαία σειρά οι χώροι είναι πολύ άνετοι, ενώ στην τρίτη σειρά μπορούν να μετακινηθούν δύο παιδιά. Στην 5θέσια έκδοση, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 708 λίτρα μέχρι το ύψος των καθισμάτων, ενώ στην 7θέσια η χωρητικότητα είναι 160 λίτρα, ή 565 λίτρα  με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα.

Για την κίνηση του Jogger υπάρχουν δύο κινητήρες: Ο γνωστός 1.0 TCe 100 LPG και ο νέος 3κύλινδρος 1.0 TCe 110, ο οποίος βασίζεται στον 4κύλινδρο 1.3 TCe. Επιπλέον, το 2023 στη γκάμα θα προστεθεί και μία έκδοση με φουλ υβριδικό σύστημα κίνησης Η μεικτή κατανάλωση του 1.0 TCe 100 LPG, ξεκινά από τα 7,6 λ./100χλμ. με 118 γρ./χλμ. CO2, όταν λειτουργεί με υγραέριο ή 6,0 λτ./100χλμ. και 135γρ./χλμ. CO2, όταν καίει βενζίνη. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μοντέλο επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ των 40 λίτρων του υγραερίου και των 50 λίτρων της βενζίνης.

Οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι τρεις: Essential, Comfort και Extreme. Στην αρχική περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα Full LED και προβολείς ομίχλης. Το Comfort διαθέτει ακόμα οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, διαφορετικές επενδύσεις, αισθητήρες φωτός και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων. To Extreme εφοδιάζεται επιπλέον με έλεγχο των τυφλών σημείων, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, τραπεζάκια στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος, GPS, διαφορετικές επενδύσεις και ζάντες αλουμινίου.

Οι τιμές του Jogger διαμορφώνονται ως εξής:

Βενζίνη – Υγραέριο (LPG)   

  • 1.0 TCe 100hp Essential LPG 5θέσιο: 18.880€
  • 1.0 TCe 100hp Comfort LPG 5θέσιο: 21.280€
  • 1.0 TCe 100hp Extreme LPG 5θέσιο: 22.580€
  • 1.0 TCe 100hp Comfort LPG 7θέσιο: 22.280€
  • 1.0 TCe 100hp Extreme LPG 7θέσιο: 23.780€

Βενζίνη

  • 1.0 TCe 110hp Essential 5θέσιο: 19.680€
  • 1.0 TCe 110hp Comfort 5θέσιο: 22.080€
  • 1.0 TCe 110hp Extreme 5θέσιο: 23.580€
  • 1.0 TCe 110hp Comfort 7θέσιο: 23.080€
  • 1.0 TCe 110hp Extreme 7θέσιο: 24.780€

The post Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new