RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα

  • Written by:



Δυο χρονιά μετά την παρουσίασή του, το ταχύτερο Koenigsegg όλων των εποχών μπαίνει στην παραγωγή. Πριν να συμβεί αυτό, όμως, το Jesko θα πρέπει να περάσει ένα τελευταίο στάδιο δοκιμών.

Σε αυτές περιλαμβάνονται οι πολύ θερμές συνθήκες των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, όπου η σουηδική φίρμα διατηρεί μεγάλο μέρος του αγοραστικού της κοινού. Το Jesko, μαζί με τον Christian von Koenigsegg, βρέθηκαν στην πίστα του Ντουμπάι για τη διεξαγωγή δοκιμών, αλλά φυσικά και τις απαραίτητες προωθητικές ενέργειες. Όπως αναμενόταν, το Jesko ολοκλήρωσε τις δοκιμές χωρίς πρόβλημα. «Ούτε που ίδρωσε», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο δημιουργός του.

Το σουηδικό hypercar προκαλεί σεισμό με 1.625 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1.500 Nm ροπής (με καύσιμο E85, 1.300 άλογα με 100άρα βενζίνη) , προσφορά ενός 5.0 V8 twinturbo που έχει εξελίξει το πολυδύναμο επιτελείο του Christian von Koenigsegg. Η χρήση εξωτικών υλικών σε αμάξωμα, σασί και πολλά ακόμα μηχανικά μέρη περιορίζει το βάρος στα 1.420 κιλά, χαρίζοντας μια εξωπραγματική σχέση βάρους-ισχύος.  Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο απίστευτο 0,88, ούτως εστί πως κάθε ένα από τα 1.600 άλογα του μοτέρ έχει να κινήσει 880 γραμμάρια!

 

Σε συνδυασμό με το επαναστατικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Light Speed Transmission, που χρησιμοποιεί δίσκους αντί για συγχρονιζέ και μπορεί να «πηδήξει» μέχρι 4 ταχύτητες (από 9η σε 5η, για παράδειγμα), και την τελευταία λέξη της αεροδυναμικής (800 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα1 τόνος στα 275 χλμ./ώρα και 1.400 κιλά στα 480), το σουηδικό «αεροπλάνο» επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 482 χλμ./ώρα. Το Absolut, δε, έχει στόχο τα 500 χλμ./ώρα και επιστημονικά αποδεδειγμένα δυναμική για τελική 531 χλμ./ώρα! Περιμένουμε ακόμα πιο απίστευτα πράγματα, δηλαδή. Εξάλλου, ο ίδιος ο Κoenigsegg έχει δηλώσει πως ταχύτερο αυτοκίνητο από το Jesko δεν πρόκειται να κατασκευάσει.

Μόλις 125 κομμάτια θα βγουν από το εργοστάσιο του Ängelholm, με το αντίτιμο να διαμορφώνεται κατ’ ελάχιστο στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων.

The post Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new