RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Νέο Audi R8 V10 GT RWD: Το hardcore κύκνειο άσμα

  • Written by:

audi r8 v10 gt





























Ημέρα αποχαιρετισμών για την Audi, καθώς μαζί με το TT επισημοποιείται το τέλος της καριέρας και του R8, τουλάχιστον με τη μορφή που το αγαπήσαμε. Οι Γερμανοί φρόντισαν να το κάνουν με «κρότο», παρουσιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική μορφή του υπεραυτοκινήτου τους.

Το νέο GT ουσιαστικά είναι η ακόμα πιο hardcore και ισχυρή μετενσάρκωση της αντίστοιχης έκδοσης, στην προηγούμενη γενιά του R8. Το νέο R8 GT διαθέτει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, εξελιγμένο στην ανάλογη σήραγγα, αναβαθμισμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και μικρότερο βάρος, που ξεπερνά σε δίαιτα ακόμα και το πισωκίνητο R8. Και το GT στέλνει την ισχύ μόνο στον πίσω άξονα, σηματοδοτώντας τη σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο κορυφαίο R8, αλλά χάρις στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, τα κεραμικά φρένα και τις σφυρήλατες 20άρες ζάντες, ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο συγκριτικά με το R8 V10 RWD (1.570 κιλά συνολικά). Στη μείωση του βάρους συνεισφέρουν επίσης τα ανθρακονημάτινα μπάκετ και τα εξαρτήματα από CFRP στην ανάρτηση.

Ως νύξη στο πρώτο R8 GT, το νέο ντύνεται στο χαρακτηριστικό ματ χρώμα Suzuka Gray (εναλλακτικά υπάρχουν τα Daytona Gray και Tango Red). Το μαύρο εσωτερικό με τις κόκκινες ραφές/κεντήματα/ζώνες επίσης αποτίνει φόρο τιμής στο προηγούμενο GT, την ώρα που η αριθμημένη πλακέτα μπροστά από τον επιλογέα φανερώνει τον περιορισμένο αριθμό παραγωγής, που τοποθετείται στα 333 κομμάτια.

Κάτω από το αγωνιστικών σχεδιαστικών καταβολών αμάξωμα, o 5.2 V10 FSI παράγει 620 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 565 Nm στις 6.400 σ.α.λ. Το χαμηλότερο βάρος και τα ελαστικά Michelin Sport Cup 2 ισοσκελίζουν μερικώς την απώλεια της έξτρα πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς, επιταχύνοντας το γερμανικό supercar στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., στα 200 χλμ./ώρα από στάση σε 10,1 δλ. και μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Τα 7 προγράμματα οδήγησης, δε, επιτρέπουν στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, να επιλέγει το ποσοστό ροπής που φτάνει στους πίσω τροχούς.

Το νέο R8 GT ξεκινά στη Γερμανία από 225.000 ευρώ και κλείνει την αυλαία για την κορωνίδα της γερμανικής αυτοκίνησης, έπειτα από 16 χρόνια.

The post Νέο Audi R8 V10 GT RWD: Το hardcore κύκνειο άσμα appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new