RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

«Κούμπωσε» η χειροκίνητη Toyota Supra με 387 ίππους

  • Written by:

xeirokiniti supra









Τρία χρόνια μετά την αναγέννηση της Supra και κατόπιν συνεχιζόμενης λαϊκής απαιτήσεως, η Toyota βάζει τελικά χειροκίνητο κιβώτιο στο κορυφαίο της sportscar. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά το συνδυάζει αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα της γκάμας!

Η πρώτη χειροκίνητη Supra μετά από 21 χρόνια χρησιμοποιεί -σύμφωνα με τους Ιάπωνες- έναν υπάρχοντα τύπο μετάδοσης, στον οποίο οι μηχανικοί της Gazoo Racing ενίσχυσαν τον άξονα μετάδοσης, το κέλυφος και τα γρανάζια, αφαιρώντας παράλληλα τα ηχομονωτικά υλικά για μείωση του βάρους. Επίσης, τοποθέτησαν μεγάλης διαμέτρου συμπλέκτη με ενισχυμένα ελατήρια. Συστατικά απαραίτητα, ώστε να μπορεί το 6άρι κιβώτιο να διαχειρίζεται αξιόπιστα τους 387 ίππους και τα 500 Nm του 3.0λτ. εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo (απόδοση που αφορά συγκεκριμένες αγορές, όπως των Η.Π.Α.).

Η προσοχή των μηχανικών δεν σταματά εκεί, καθώς η τελική σχέση μετάδοσης διαθέτει κοντύτερο γρανάζι. Επιλογή που ακολουθήθηκε προκειμένου να αποφευχθούν οι νωθρές εκκινήσεις και η μειωμένη αίσθηση επιτάχυνσης στις ρεπρίζ. Το μηχανικό κιβώτιο διαθέτει επίσης ειδικά εξελιγμένο λογισμικό, που βελτιστοποιεί το ποσό της ροπής στην εμπλοκή του συμπλέκτη (στο άφημα του πεντάλ), κατά τη διάρκεια των ανεβασμάτων. Για όσους δεν αρέσει, το εν λόγω ηλεκτρονικό απενεργοποιείται στο Sport Mode.

Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν αναθεωρημένα συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας, Track Mode με έφεση στο drift και λειτουργία Hairpin+, που βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής μεταξύ των τροχών, επιτρέποντας μεγαλύτερη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εξωτερικού και εσωτερικού τροχού. Σε μια δεξιά φουρκέτα, δηλαδή, το διαφορικό στέλνει περισσότερη ισχύ στον αριστερό τροχό (ή λιγότερη στον δεξί), βοηθώντας την ευελιξία του αυτοκινήτου.

Για να γιορτάσει το χειροκίνητο comeback της Supra, η Toyota λανσάρει τη νέα και αποκλειστική έκδοση A91-MT Edition. Διαθέσιμη σε μόλις 500 αντίτυπα ξεχωρίζει από τα Matte White ή CU Later Gray χρώματα (το πρώτο εδώ), τις 19άρες πολυάκτινες και σφυρήλατες ζάντες με Frozen Gunmetal Gray φινίρισμα, το κόκκινο «Supra» πίσω και τις μπεζ (Cognac) δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης επένδυση alcantara στο λεβιέ και premium ηχοσύστημα της JBL με 12 ηχεία.

The post «Κούμπωσε» η χειροκίνητη Toyota Supra με 387 ίππους appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new