RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Κλασικό Mahindra 20ετίας ανανεώνεται και συνεχίζει

  • Written by:

mahindra scorpio classic









Η Mahindra μπορεί να παρουσίασε το εκσυγχρονισμένο Scorpio-N και να σπάει ταμεία, όμως δεν ξεχνάει τον πρόγονό του. Το απλό Scorpio συνεχίζει να πωλείται παράλληλα με το νεότερο μοντέλο, ανανεώνεται με τη σειρά του και οδεύει ακάθεκτο για τα 20 χρόνια κυκλοφορίας!

Το Scorpio παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2002 και μέχρι σήμερα, είχε δεχθεί τρεις ανανεώσεις (2006, 2009 και 2014). Η τέταρτη είναι η πιο εκτεταμένη καθώς ναι μεν διατηρεί τα χαρακτηριστικά του αρχικού σχεδίου, αλλά τα εμπλουτίζει με σύγχρονα στοιχεία τεχνολογίας και εμφάνισης. Στο δεύτερο σκέλος αναλαμβάνει η νέα μάσκα, που αντικαθιστά την «α λα Jeep», ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρα, τα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά εμπρός-πίσω και οι νέες ζάντες αλουμινίου.

Στο εσωτερικό το highlight εντοπίζεται στην οθόνη αφής των 9 ιντσών, στο κέντρο του ταμπλό, που προσφέρει έλεγχο στο σύστημα πολυμέσων και δυνατότητες συνδεσιμότητας, όπως Android Auto και Appla CarPlay. Τα μπλε γραφικά στον πίνακα οργάνων τον κάνουν να δείχνει ψηφιακός, αλλά είναι κλασικά αναλογικός. Τα δερμάτινα καθίσματα και οι ξύλινες επενδύσεις της συγκεκριμένης έκδοσης απογειώνουν το διάκοσμο της καμπίνας, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 7 επιβάτες.

 

Για την κίνηση του Scorpio Classic, όπως ονομάζεται πια ο «πατέρας» του Scorpio-N, φροντίζει ο νέος ντίζελ κινητήρας mHawk των 2.2 λίτρων, με απόδοση 132 ίππων και 300 Nm. H ισχύς μπορεί να απέχει από τα 175 άλογα και 400 Nm του Scorpio-N, ωστόσο σηματοδοτεί σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 109 άλογα και τα 260 Nm του ατμοσφαιρικού ντίζελ των 2.6 λίτρων που αντικαθιστά. Οι Ινδοί αναφέρουν πως το νέο μοτέρ είναι 55 κιλά ελαφρύτερο και 14% πιο οικονομικό, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός νέου 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Το πλαίσιο εννοείται παραμένει τύπου σκάλας, αν και η Mahindra αναφέρει βελτιώσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, προς όφελος της άνεσης και της πολιτισμένης λειτουργίας.

Τιμές δεν ανακοινώνονται ακόμα, αλλά το Classic θα είναι φθηνότερο από το Scorpio-N. Συνεπώς, θα ξεκινάει κάτω από τα  11,99 εκατ. λαχ (14.425 ευρώ) εκείνου.

The post Κλασικό Mahindra 20ετίας ανανεώνεται και συνεχίζει appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new