RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Κινεζική… σφαίρα ισχύος 204 ίππων

  • Written by:

Qiantu K20
Qiantu K20
Qiantu K20
Qiantu K20
Qiantu K20
Qiantu K20 εσωτερικό
Qiantu K20 εσωτερικό

Η Qiantu Motors… σπάει τη σιωπή της και μετά από καιρό, λανσάρει το Qiantu K20, ένα ομολογουμένως ιδιαίτερο αυτοκίνητο από κάθε άποψη. Η κινεζική φίρμα, είχε αποκαλύψει το Κ50 το 2018, ένα ηλεκτρικό sportscar και όπως αυτό, έτσι και το Κ20 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο δύο θέσεων. Είχε προαναγγελθεί κατά κάποιον τρόπο με δύο concept το 2018 και 2019, με την τελική εμφάνισή του να διατηρεί το βασικό του σχήμα και γραμμές, παίρνοντας εν συνεχεία κάποια στοιχεία του Κ50.

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο των Κινέζων χαρακτηρίζεται ως ένα αυτοκίνητο δύο όγκων και έχει μικρό μεταξόνιο. Οι επιθετικοί προβολείς από τη μεριά τους, συνδυάζονται όμορφα οπτικά με τις ψεύτικες εισαγωγές, ενώ το παρμπρίζ έχει τον δικό του ιδιόμορφο σχεδιασμό. Το πρώτο… μισό, θα μπορούσε να πει κανείς, έχει λευκή απόχρωση και από ένα σημείο και μετά, αυτή αλλάζει σε ασημένια, ενώ στο πίσω μέρος, εξακολουθούν οι περίεργες σχεδιαστικές γραμμές, που αυτή τη φορά αφορούν το παρμπρίζ, με το ενσωματωμένο σπόιλερ. Όμορφος, πάντως, χαρακτηρίζεται ο χώρος που φιλοξενείται η πινακίδα κυκλοφορίας, που «δένει» άλλο τόσο όμορφα με τον διαχύτη. Τα φωτιστικά σώματα, ενώνονται με μία μπάρα, που προσδίδει φάρδος στο οπίσθιο τμήμα. Οι διαστάσεις του είναι 3.740 χλστ. μήκος, 1.620 χλστ. πλάτος και 1.260 χλστ. ύψος. Είναι πιο μικρό από ένα Fiat 500e και δεν έχει ούτε καν πίσω θέσεις. Άρα, μην ψάχνετε για χώρους.

Εντός καμπίνας, συνεχίζεται η ασύμμετρη σχεδιαστική οπτική του οχήματος, η οποία είναι ορατή στις εξαγωγές του κλιματισμού. Από εκεί και πέρα, η κεντρική κονσόλα και το τούνελ είναι πάρα πολύ λεπτά, με τον οδηγό από τη μεριά του να έχει συγκεντρωμένα στο οπτικό του πεδίο τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Λεπτομέρειες χάλκινης απόχρωσης στο ταμπλό και τις θύρες, δίνουν έναν ακόμα πιο ξεχωριστό τόνο στην καμπίνα.

Δεν υπάρχουν πολλά γνωστά σχετικά με τις επιδόσεις του και τα συναφή, αλλά σύμφωνα με τα όσα γράφονται, το αυτοκίνητο διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, συνδυαστικής ισχύος 204 ίππων με 290 Nm ροπή. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 4,7 δλ., κάτι φυσιολογικό, καθώς ζυγίζει μόλις 780 κιλά. Είναι ταχύτερο κατά 0,1 δλ. από μια Jaguar I-Pace. Η αυτονομία του αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα.

The post Κινεζική… σφαίρα ισχύος 204 ίππων appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new