RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Η Hyundai ξεκλειδώνει το μέλλον της κινητικότητας

  • Written by:


To Hyundai Motor Group ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια στρατηγική για τη μετατροπή όλων των οχημάτων του σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό SDV (Software Defined Vehicles) έως το 2025. Η κορυφαία στον κλάδο πρωτοβουλία, που παρουσιάστηκε σήμερα κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας Διαδικτυακής Παρουσίασης «Ξεκλειδώνουμε το μέλλον της κινητικότητας», θα προσφέρει μια άνευ προηγουμένου εποχή κινητικότητας, δίνοντας στους πελάτες την ελευθερία να αναβαθμίζουν εξ αποστάσεως τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων τους, οπουδήποτε και σε όποια χρονική στιγμή αυτό απαιτείται.

Ενημερώσεις λογισμικού Over-The-Air (OTA) για όλα τα μοντέλα του HMG έως το 2025

Από το 2023, όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα παράγει το HMG θα είναι εξοπλισμένα για να λαμβάνουν ενημερώσεις λογισμικού Over-The-Air (OTA), οι οποίες θα επιτρέπουν στους πελάτες να διατηρούν τα οχήματά τους διαρκώς αναβαθμισμένα. Αυτή η αναβάθμιση θα ισχύει όχι μόνο για τα ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ο τεράστιος όγκος δεδομένων που παράγεται από τα 20 εκατομμύρια οχήματα που θα εγγραφούν στις υπηρεσίες Connected Car Services (CCS) του Ομίλου παρέχει τη βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Πλατφόρμα EV επόμενης γενιάς για την επιτάχυνση της αναβάθμισης στο πρότυπο της τεχνολογίας SDV

Ο Όμιλος σχεδιάζει να μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις διαδικασίες μαζικής παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, του σχεδιασμού και της κατασκευής, αναπτύσσοντας μια κοινή πλατφόρμα υλικού και λογισμικού για οχήματα. Αυτό θα επιτρέψει την κοινή χρήση των εξαρτημάτων σε διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων, οδηγώντας σε πιο αποδοτική ανάπτυξη οχημάτων και μεγαλύτερη μείωση του κόστους. Η μείωση της πολυπλοκότητας των οχημάτων θα ενισχύσει περαιτέρω την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας SDV.

Το 2025 ο Όμιλος θα παρουσιάσει νέα μοντέλα που θα έχουν ως βάση τις δύο νέες πλατφόρμες eM και eS. Αυτές οι νέες πλατφόρμες EV θα δημιουργηθούν στο πλαίσιο του συστήματος ολοκληρωμένης μεταβλητής αρχιτεκτονικής (IMA) του HMG.

Η πλατφόρμα eM εξελίσσεται ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις κατηγορίες και θα προσφέρει βελτίωση κατά 50% στην αυτονομία σε σύγκριση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά οχήματα. Η πλατφόρμα eM εξελίσσεται για να υποστηρίζει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 και πάνω, με δυνατότητες ενημέρωσης λογισμικού OTA.

Η πλατφόρμα eS του ομίλου θα αναπτυχθεί ως «skateboard» για EVs και αποκλειστικά για Οχήματα Ειδικής Κατασκευής (PBV) με πλήρως ευέλικτη δομή που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις B2B και θα παρέχει εξατομικευμένες λύσεις για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των παραδόσεων (delivery), του εφοδιασμού (logistics) και της χρήσης αυτοκινήτου.

Πρωτοποριακό λειτουργικό σύστημα διασυνδεδεμένου αυτοκινήτου (ccOS)

Τα εξαιρετικά καινοτόμα και εξελιγμένα εσωτερικά Λειτουργικά Συστήματα Αυτοκινήτων (ccOS) του Ομίλου θα αποδειχθούν το κλειδί για τη φιλοδοξία του να πρωτοστατήσει στην παροχή λύσεων μετασχηματισμού της παγκόσμιας κινητικότητας. Η πλατφόρμα λογισμικού ccOS μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους ελεγκτές και μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση του υλικού μέσω εξαιρετικά υψηλής υπολογιστικής ισχύος.

Για την αποτελεσματική συλλογή και επεξεργασία του μεγάλου όγκου πληροφοριών που παράγονται από τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, απαιτούνται ημιαγωγοί επεξεργασίας πληροφοριών υψηλής απόδοσης. Ως εκ τούτου, ο Όμιλος εργάζεται μαζί με την NVIDIA που ηγείται στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και συνεργάζονται για τη φόρτωση ενός βελτιστοποιημένου ccOS στο NVIDIA Drive®, έναν ημιαγωγό επεξεργασίας πληροφοριών υψηλής απόδοσης. Το προηγμένο λειτουργικό σύστημα ccOS του Ομίλου θα υποστηρίζει την τεχνολογία λογισμικού που απαιτείται για την εξαιρετικά γρήγορη ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων που παρέχονται από τις τεράστιες δυνατότητες συλλογής δεδομένων από στοιχεία όπως οι αισθητήρες στις κάμερες, τα ραντάρ και τα LiDAR που υπάρχουν στο αυτοκίνητο. Πρόσθετα, ο Όμιλος αναπτύσσει έναν ολοκληρωμένο ελεγκτή τρίτης γενιάς που βασίζεται στον επόμενης γενιάς ημιαγωγό CPU υψηλής απόδοσης για την προώθηση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Θα αποτελέσει τη βάση για την επέκταση του Ομίλου στη μαζική παραγωγής οχημάτων αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου καθώς και αργότερα της εμπορικής διάθεσης του 4ου και του 5ου επιπέδου αυτόνομης οδήγησης.

Φέτος ο Όμιλος θα χρησιμοποιήσει ένα προηγμένο σύστημα Αυτοματοποιημένης Οδήγησης σε Αυτοκινητόδρομο (Highway Driving Pilot- HDP) στο Genesis G90, που αποτελεί τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου και βασίζεται στον ενσωματωμένο ελεγκτή δεύτερης γενιάς. Ο Όμιλος αναπτύσσει επίσης τον Απομακρυσμένο Έλεγχο Στάθμευσης (Remote Parking Pilot- RPP) για την αυτόνομη οδήγηση 3ου επιπέδου.

Δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και νέων εμπειριών κινητικότητας

To Hyundai Motor Group κατασκευάζει παράλληλα μια νέα πλατφόρμα δεδομένων που μπορεί να συνδυάζει και να επεξεργάζεται δεδομένα που παράγονται σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής, παραγωγής και λειτουργίας, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός ευρέως φάσματος καινοτόμων υπηρεσιών. Η πλατφόρμα δεδομένων του Ομίλου θα επικεντρωθεί στην τεχνολογία που θα μπορεί να προσδιορίσει το πώς παράγονται δεδομένα σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής του οχήματος καθώς και να συλλέγει και να αναλύει επιλεκτικά αυτά που είναι απαραίτητα για την παροχή πολύτιμων υπηρεσιών στους πελάτες.

Μελλοντική κινητικότητα και νέες προκλήσεις

Ο Όμιλος προβλέπει ένα μέλλον όπου το πλαίσιο της κινητικότητας θα μεταμορφωθεί πλήρως, επιτρέποντας στους ανθρώπους να απολαμβάνουν άνετα και απρόσκοπτα ταξίδια, ακόμα κι αν δεν έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο. Η μεσο-μακροπρόθεσμη στρατηγική του Ομίλου θα παρέχει μια νέα διάσταση στις υπηρεσίες κινητικότητας. Με έναν λογαριασμό, θα είναι δυνατή η σύνδεση και η χρήση διαφόρων μέσω μετακίνησης, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων προηγμένης Αερομετακίνησης (AAM), PBV, των ρομπότ και των ρομποτικών ταξί (robotaxis). Το λογισμικό θα είναι η βασική τεχνολογία που προσφέρει αυτό το μέλλον συνδέοντας απρόσκοπτα νέες συσκευές και υπηρεσίες κινητικότητας.

Τεχνολογία που θα προσφέρει μια νέα εποχή κινητικότητας

Καθώς ο Όμιλος ξεκινά μια νέα πρόκληση για να μεταμορφώσει την κινητικότητα και να καλύψει τις ανάγκες των πελατών στο μέλλον, θα συνεχίσει επίσης να αναπτύσσει τα βραβευμένα μοντέλα του για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών. Η ελκυστικότητα των μοντέλων του Ομίλου επιβεβαιώνεται με συνέπεια, όπως αποδεικνύεται από τα πολλαπλά βραβεία που έχουν απονεμηθεί σε ηλεκτρικά μοντέλα EV των Hyundai, Kia και Genesis από ειδικούς και μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο.

Ήδη σήμερα, οι τεχνολογίες αιχμής SDV του Ομίλου, όπως πολυμέσα, συνδεσιμότητα και υποβοήθηση οδήγησης αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλείς στους πελάτες, και καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται ταχύτατα, θα ανοίξει ένας εντελώς νέος κόσμος δυνατοτήτων. Αυτό θα φέρει τον Όμιλο στην πρώτη γραμμή της παροχής εντελώς νέων λύσεων κινητικότητας καθώς η κοινωνία αλλάζει, τα μέσα μεταφοράς εξελίσσονται και τα οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό γίνονται μέρος της καθημερινότητάς μας.

The post Η Hyundai ξεκλειδώνει το μέλλον της κινητικότητας appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new