RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Η μοναδική BMW 316i V12 με τροπέτο από 850 CSi!

  • Written by:











Η BMW E36 δεν θεωρείται άδικα ως η βασίλισσα του τροπέτου. Οι «μεταμοσχεύσεις καρδιάς» που έχουν γίνει στα μηχανοστάσια της τρίτης γενιάς 3άρας, ιδίως στην Ελλάδα, ενδέχεται να ξεπερνούν αυτές κάθε άλλου μοντέλου που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Συνήθως τα «μοσχεύματα» αφορούν 316i και κυμαίνονται μεταξύ 325i και M3. Ετούτη, ωστόσο, είναι μια κατηγορία από μόνη της.

Καταρχάς δεν είναι ούτε σεντάν, ούτε κουπέ. Πρόκειται για την πρώτη Compact εκδοχή της Σειράς 3, που ξεκίνησε την καριέρα της ως μια απλή 316i. Σύντομα, όμως, ο ιδιοκτήτης άρχισε να μην καλύπτεται από τα 102 άλογα και 150 Nm ροπής του M43. Η αλλαγή κινητήρα ήταν η προφανής επιλογή για βελτίωση, ωστόσο ήθελε κάτι πιο ξεχωριστό από το κλασικό δίπολο 2.5άρη-3λιτρου/3.2λτ. των 325i και M3. Από τη στιγμή, λοιπόν, που κάποιος αναζητά το ιδιαίτερο, γιατί να μην ανέβει επίπεδο και να δημιουργήσει κάτι μοναδικό; Ιδίως όταν αυτός ο «κάποιος» είναι ο βελτιωτικός οίκος Racing Dynamics!

Αποτέλεσμα του εν λόγω σκεπτικού, η τοποθέτηση του 5.6 V12 της 850 CSi! Ούτε καν 850 Ci, δηλαδή. Εδώ έχουμε τον κινητήρα της κορυφαίας 8άρας E31, απόδοσης 380 ίππων στις 5.300 σ.α.λ. και 550 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Ένα 6άρι χειροκίνητο της Getrag ανέλαβε τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς, με τη μεσολάβηση μπλοκέ διαφορικού από τη M3 E36. Η κορυφή των E36 «δώρισε» επίσης ανάρτηση και φρένα, προκειμένου η δωδεκακύλινδρη Compact να μην πηγαίνει μόνο ευθεία. Πόσο γρήγορα πήγαινε εκεί; Τα 4,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική των 306 χλμ./ώρα, τα λένε όλα!

Το project ξεκίνησε το 1994 και χρειάστηκαν δυο ολόκληρα χρόνια για να ολοκληρωθεί. Oι Γερμανοί επενέβησαν στην εισαγωγή του V12, αλλά και την εξάτμιση, ανεβάζοντας την ισχύ στους 427 ίππους. Η δική τους πρόταση ονομαζόταν K55 Hurricane Compact και έφερε διάφορες οπτικές αναβαθμίσεις, όπως διαφορετικούς προφυλακτήρες, ποδιές και αεροτομή, μαζί με τις κλασικές πεντάπρατσες 18άρες ζάντες της Racing Dynamics. Η συγκεκριμένη Compact V12, που πωλείται κιόλας, βασίζεται στην K55, αλλά είναι πιο διακριτική. Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να καταθέσει 299.000 κορώνες Νορβηγίας (περίπου 30.000 ευρώ) και να την κάνει δική του!

The post Η μοναδική BMW 316i V12 με τροπέτο από 850 CSi! appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new