RSS
TwitterFacebookPinterestGoogle+

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βραβεύεται για τις digital πρακτικές της

  • Written by:

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μετά τις πρόσφατες βραβεύσεις για την εταιρική της  υπευθυνότητα, απέσπασε τέσσερα ακόμα βραβεία στα Peak Performance Marketing Awards και αναδείχθηκε «e-Tailer of the Year» στα e-Bizz & Social Media Awards.

Τα Peak Performance Marketing Awards διοργανώθηκαν από την Boussias Communications και το Marketing Week με την υποστήριξη της Google και αποτελούν την πρώτη διοργάνωση αναγνώρισης καλών πρακτικών στο πεδίο του performance marketing στην Ελλάδα.

Οι Κ. Τρεμούλης και Κ. Σκλήρης με τον Δ. Κορωναίο, την Π. Τζέκα και τον Θ. Γκολφινόπουλο

Στην τελετή απονομής, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος σε συνεργασία με το digital performance marketing agency, iprospect απέσπασε:

  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Mobile Campaign για το AB click2shop Mobile App
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Display Campaign για το AB click2shop
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Sales Campaign για το  AB click2shop
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία  Best Digital Multi-Channel Campaign για το AB click2shop

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου e-Business & Social Media World, η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίθηκε ως «e-Tailer of the Year» από την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης των e-Bizz & Social Media Awards, τα οποία επιβραβεύουν τις καλύτερες εταιρείες, brands και στελέχη, στους κλάδους του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, του Digital και της Διαφήμισης.

valkdvn1Η Γ. Στασινοπούλου, με τους Δ. Κορωναίο και Φ. Αντωνόπουλο

Ανάμεσα σε κορυφαίες εταιρείες της χώρας μας, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατάφερε για μία ακόμη φορά να ξεχωρίσει, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι ακολουθεί με συνέπεια τη digital στρατηγική της, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές και σύγχρονα online εργαλεία.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΑΒ Βασιλόπουλος οδηγεί τις εξελίξεις, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του ηγετικού της ρόλου στο εγχώριο λιανεμπόριο. Με άξονα τη δημιουργικότητα που χαρακτηρίζει όλη την ΑΒητική οικογένεια, η εταιρεία αξιοποιεί έμπρακτα όλα τα κανάλια επικοινωνίας της με το κοινό, ώστε να προσφέρει κάθε μέρα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, το καλύτερο.

Πηγή του άρθρου είναι: www.real.gr

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new