RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Αυτοκίνητο επιδόσεων «βάστα Τούρκο να γεμίσω»!

  • Written by:





Πριν την εποχή του turbo downsizing υπήρχαν δημοφιλή αυτοκίνητα σε αναιμικές εκδόσεις κινητήρων, που είχαν ως κύριο σκοπό να επιτύχουν μια πολύ χαμηλή αρχική τιμή «κράχτη», ενώ αποτελούσαν δελεαστικές προτάσεις και για τις εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα best seller μοντέλου, το οποίο το 2013 πωλούνταν λίγο πιο πάνω από 8.000 ευρώ, προκαλώντας εντυπωσιασμό με τέτοια τιμή – χάρισμα, όμως απευθύνονταν σε ελάχιστους οδηγούς.

Συγκεκριμένα, πριν από 8 χρόνια, στην τιμή των 8.360 ευρώ (με την έκπτωση των 2.000 ευρώ και όφελος απόσυρσης 590 ευρώ) η Opel προσέφερε το Corsa C’MON με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο κινητήρα. Τα τωρινά 1.0 λτ. turbo με απόδοση από 90 ίππους και άνω δεν στερούνται δύναμης και ροπής, ενώ παράλληλα καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο από τα παλαιότερης τεχνολογίας μηχανικά σύνολα.

Το 4ης γενιάς Corsa (D) με αυτό το μοτέρ των μόλις 65 ίππων στις 5.300 σ.α.λ. και των 90 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. χρειάζονταν 18,2 ολόκληρα δευτερόλεπτα για να πιάσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα! Ενδεικτικά το Hyundai Atos MPV 1.0 λτ. 58 PS ήταν κοντά στα 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο (15,1 δλ.). Στο δρόμο το Corsa ήταν άνετο και ουδέτερο, ωστόσο προσέφερε μέτρια αίσθηση μέσω των χειριστηρίων του (τιμόνι, επιλογέας). Βέβαια ούτως ή άλλως κάθε επιθυμία για κάτι παραπάνω από το «νωχελικό» οδηγικό προφίλ του, δεν μπορούσε να υπάρξει σε συνδυασμό με αυτόν τον κινητήρα. Ευτυχώς όμως, αυτό το νωχελικό μοτέρ καταργήθηκε στο 5ης γενιάς Corsa, όπου είχε τοποθετηθεί ο ιδιαίτερα αξιόλογος 1.0 λτ. Turbo με 90 PS και 115 PS.

Στην αγορά των μεταχειρισμένων διατίθενται κάποια Corsa D με τον απλό 1.000άρη κινητήρα σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 4.500-5.000 ευρώ, αλλά καλό είναι να προτιμήσετε έστω το μοτέρ των 1.2 λτ. με τους 80 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ.). Σε κάθε περίπτωση πρέπει το αυτοκίνητο που επιλέγετε να έχει την απαιτούμενη ισχύ για να μπορεί να επιταχύνει πιο γρήγορα, έτσι ώστε να είναι πιο άνετο στην οδήγηση και να έχει τη δύναμη που θα χρειαστεί για να κάνει μια προσπέραση με ασφάλεια.

Δυστυχώς ακόμα κάποιοι έχουν την άποψη ότι ένα αυτοκίνητο δεν πρέπει να έχει πολλά άλογα «για να μην τρέχει». Λες και το αυτοκίνητο θα πατήσει από μόνο του το γκάζι για να αναπτύξει ταχύτητα. Άλλωστε τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται σε αστικές συνθήκες, όπου οι ταχύτητες είναι χαμηλές και πολλά οχήματα που κυκλοφορούν είναι παλιά και αδύναμα.

The post Αυτοκίνητο επιδόσεων «βάστα Τούρκο να γεμίσω»! appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new