RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Αρχοντική και «πάμπλουτη» η Bentley Bentayga

  • Written by:












Όταν η Bentley παρουσίασε το 2016 το Bentayga, το πρώτο της SUV, το κορυφαίο όχημα της εταιρείας ήταν το σεντάν Mulsanne. Επιβλητικό και χαρισματικό, το Mulsanne αξίας 280.000 ευρώ και πλέον, «φορούσε» γερμανική μηχανή, αλλά ήταν ένα κατ’ ουσία βρετανικό υπερπολυτελές αυτοκίνητο. Το εσωτερικό του ήταν γεμάτο με την πλούσια υφή του δέρματος, τη λάμψη του ξύλου, τις έντονες πιτσιλιές χρωμίου και μην ξεχνάμε το… τέρας ροπής του κινητήρα κάτω από το μακρύ καπό του.

Η τελευταία Mulsanne βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στο Crewe της Αγγλίας το 2020. Και η νέα ναυαρχίδα της Bentley είναι πια, η Bentayga EWB του 2022, μια εκτεταμένη έκδοση του SUV της εταιρείας.

Λόγω της απόφασης της Bentley να γίνει πλήρως ηλεκτρική έως το 2030, δεν είχε νόημα να αναπτυχθεί μια συμβατική αντικαταστάτρια της Mulsanne, ειδικά από τη στιγμή που η ζήτηση για μεγάλα πολυτελή sedan έχει συρρικνωθεί τα τελευταία χρόνια .

Πράγματι, η Bentayga ήταν το μοντέλο της φίρμας με τις περισσότερες πωλήσεις σχεδόν από το ντεμπούτο της και οι πελάτες, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ και την Κίνα, ζητούσαν εδώ και καιρό ένα μοντέλο με χώρους λιμουζίνας στο πίσω μέρος.

Η Bentley Bentayga EWB του 2022 είναι βασικά μια Bentayga V8 με επιπλέον 17,7 εκατοστά. Επωφελείται από νέο πάτωμα, νέες πίσω πόρτες που κλείνουν ηλεκτρικά και μια νέα οροφή με ηλιοροφή που επανατοποθετείται πιο πίσω.

Εκτός από τις μακρύτερες πίσω πόρτες, η Bentayga διακρίνεται από μια νέα μάσκα με κατακόρυφες γρίλιες, παρόμοια με αυτή του σεντάν Flying Spur και τροχούς 22 ιντσών 10 ακτίνων.

Ο 4,0 λίτρων twin turbo V8 αποδίδει 542 ίππους στις 6.000 στροφές και 770 nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Το επιπλέον αμάξωμα προσθέτει περίπου 100 κιλά στην Bentayga V8, αλλά η Bentley λέει ότι το αυτοκίνητο είναι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργό στο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του φτάνει  τα 290 χλμ./ώρα!

Εκεί, πάντως, που έχει υποστεί μεγάλη αναβάθμιση, είναι το σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο κύκλος στροφής ακόμα περισσότερο από αυτόν της «κανονικής» Bentayga.

Ο πίσω χώρος σίγουρα δίνει έμφαση στην ευεξία και την άνεση. Η Bentley λέει ότι ο χώρος των πίσω επιβατών είναι πιο ευρύχωρος από αυτόν της παλιάς Mulsanne και των αντιπάλων της Rolls-Royce Cullinan και Range Rover LWB. Το EWB, ωστόσο, μπορεί να διαμορφωθεί με τρεις διαφορετικούς τρόπους: ως πενταθέσιο, τετραθέσιο ή με αναδιπλούμενο κεντρικό κάθισμα στο πίσω μέρος για εκείνες τις στιγμές που χρειάζεται να μεταφέρετε έναν επιπλέον επιβάτη. Ωστόσο, παρά το επιπλέον μήκος του, το EWB δεν είναι διαθέσιμο με τρίτη σειρά καθισμάτων και στην πραγματικότητα, ο χώρος φόρτωσης δεν είναι μεγαλύτερος από ό,τι στην κανονική Bentayga.

The post Αρχοντική και «πάμπλουτη» η Bentley Bentayga appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new