RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Αντιπροσωπεία επαυξημένης πραγματικότητας από τη BMW!

  • Written by:








H πανδημία και οι πρωτοφανείς συνθήκες που δημιούργησε, ανάγκασαν ολόκληρη την ανθρωπότητα σε ανάλογες προσαρμογές. Διασκέδαση, εμπόριο, αγορές, βιομηχανία, όλα άρχισαν να περιστρέφονται στη δίνη του COVID. Η ανάγκη για τήρηση αποστάσεων και αποφυγή συνωστισμού έκανε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν μέχρι delivery νέων αυτοκινήτων, προκειμένου να μην επισκέπτονται οι αγοραστές τις αντιπροσωπείες. Η BMW έκανε το βήμα παραπάνω, δημιουργώντας την πρώτη με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας!

Το BMW AR (Augmented Reality) Experience, όπως ονομάζεται το πρωτοποριακό πρόγραμμα, επιτρέπει στους υποψήφιους πελάτες να εξερευνούν διαδικτυακά και εικονικά τα αυτοκίνητα, δίχως την ανάγκη φυσικής παρουσίας και τοποθετώντας τα σε οποιοδήποτε περιβάλλον επιθυμούν. Πρόθεση των Βαυαρών είναι η όσο το δυνατόν πιστότερη αναπαράσταση των μοντέλων -αρχικά των ηλεκτρικών i4 και iX– σε πραγματικές συνθήκες, έξω από το «άνοστο» κλίμα της αντιπροσωπείας. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να δει πώς μοιάζει η i4 M50 σε πίστα ή πώς φαίνεται το iX σε ένα ειδυλλιακό τοπίο της εξοχής. Κι αυτό γιατί αλλιώς είναι ένα αυτοκίνητο στη βιτρίνα και υπό το φως των προβολέων, αλλιώς στο φυσικό του περιβάλλον.

Και αλλιώς, φυσικά, από χρώμα σε χρώμα. Όλες αυτές οι δυνατότητες παραμετροποίησης παρέχονται από την αντιπροσωπεία επαυξημένης πραγματικότητας των Βαυαρών, που σου επιτρέπει να βλέπεις το αυτοκίνητο προς αξιολόγηση με όλη τη χρωματική παλέτα και σε -τρόπον τινά- πλήρως ρεαλιστική απεικόνιση. Σκοπός είναι να μπορεί κάποιος να διαμορφώσει την i4 ή το iX του όπως ακριβώς θέλει, επισκεπτόμενος την πραγματική αντιπροσωπεία μόνο για τα «τελευταία». Να μην πηγαίνει, δηλαδή, και να κάθεται με τις ώρες, ρωτώντας πωλητές και κοιτάζοντας προσπέκτους. Φτιάχνεις το αυτοκίνητο μέσω BMW AR και δίνεις ραντεβού με τον ντίλερ, ουσιαστικά για να ολοκληρώσεις την παραγγελία.

Η BMW συνεργάστηκε με το Google Cloud για το εγχείρημα και είναι ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση του. Το μόνο που χρειάζεται είναι το κατέβασμα της ανάλογης εφαρμογής από το Google Store και κατόπιν, η επίσκεψη στο site της BMW USA. Κάντε μια προσπάθεια και καλά ψώνια!

The post Αντιπροσωπεία επαυξημένης πραγματικότητας από τη BMW! appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new