RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς

  • Written by:







Στο άκουσμα του ονόματος «Ram» έρχονται στο μυαλό εικόνες από θεόρατα pick up, με χρωμιωμένες μάσκες και ένα κριάρι για σήμα. Το τελευταίο είναι παρόν και εδώ, όμως τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά είναι κάπως αμβλυμένα.

Το Ram 1000 δεν είναι παρά η αμερικανοποιημένη εκδοχή του Fiat Toro, που γνωρίζει μεγάλες εμπορικές στιγμές στις αγορές της Βραζιλίας και της Αργεντινής. Σε αρκετές άλλες, όμως, όπως σε Βολιβία, Χιλή, Περού, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, Γουατεμάλα, Ονδούρα, Νικαράουα, Περού, Ελ Σαλβαδόρ, Παναμά και Ισημερινό το σήμα της Fiat δεν είναι το ίδιο αναγνωρίσιμο με το «κριάρι». Οπότε το Toro γίνεται Ram 1000.

Τα δυο μοντέλα είναι πανομοιότυπα, με τις μόνες διαφορές να εντοπίζονται στη χρωμιωμένη μάσκα των πλουσιότερων 1000 και των διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών/τροχών. Παρά την εμφανισιακή ταύτιση, ωστόσο, 1000 και Toro διαφοροποιούνται σημαντικά σε καμπίνα επιβατών και μηχανικά μέρη.

Στο εσωτερικό, το μικρότερο Ram διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και οθόνη αφής 8,4 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Το Fiat, αντίθετα, προσφέρει και μια μεγαλύτερη οθόνη 10,1 ιντσών για το κέντρο του ταμπλό, που αναβαθμίζει σημαντικά το διάκοσμο. Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και συνδεσιμότητας, αμφότερα παρουσιάζονται πλήρη.

Στα μηχανικά μέρη, η πλάστιγγα γέρνει ακόμα περισσότερο προς τη μεριά του Toro. Το 1000 εξοπλίζεται (προς το παρόν, τουλάχιστον) μόνο με έναν κινητήρα, τον ατμοσφαιρικό 1.800άρη e.TorQ EVO των 130 ίππων και 170,4 Nm ροπής, σε αντίθεση με το Fiat που προσφέρει επιπλέον έναν νέο 1.300άρη τούρμπο βενζίνης/αιθανόλης 185 ίππων και 270 Nm ροπής (με την αιθανόλη) και έναν 2.0 λτ. turbo diesel, με απόδοση 170 ίππων και 350 Nm. Το τελευταίο συνδυάζεται και με σύστημα τετρακίνησης, τη στιγμή που το μοναδικό μοτέρ για το Ram στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου (9άρι αυτόματο το AWD ντίζελ Toro). Κατά συνέπεια, σηκώνει και λιγότερα βάρη: 650 κιλά το ωφέλιμο φορτίο στο Ram, 1.000 στο κορυφαίο Toro.

Όσο «ριγμένο» κι αν νιώθει σε σχέση με το αδερφάκι του πάντως, το 1000 δεν παύει να είναι το πιο προσιτό Ram που μπορεί να αγοράσει κανείς. Στην Κολομβία, για παράδειγμα, ξεκινά από τις 105.900 πέσος (23.500 ευρώ).

The post Ανανέωση για το πιο προσιτό Ram της αγοράς appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new