RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ανάσταση παρατημένου Toyota Starlet GT Turbo

  • Written by:

Τρεις και πλέον δεκαετίες έχουν περάσει από το λανσάρισμα του Toyota Starlet GT Turbo (P80), το 1990, που δημιούργησε ολόκληρη γενιά φίλων για τα hot hatches. Μαζί με το μεταγενέστερο Glanza, που παρουσιάστηκε το 1996, ήταν και παραμένει ένα από τα πιο από τα αγαπημένα αυτοκίνητα «τέρας», ειδικά των βελτιωτών. Πώς γίνεται ένα τέτοιο τοτέμ του λαϊκού γκαζιού να μένει εγκαταλελειμμένο;

Πολλά μπορεί να συνέβησαν. Πρόβλημα υγείας ή οικονομικής φύσης του ιδιοκτήτη, μηχανική βλάβη ή, απλά, απώλεια ενδιαφέροντος για το αυτοκίνητο. Όποια κι αν ήταν η αιτία, το γεγονός παραμένει πως το εικονιζόμενο Starlet GT Turbo αφέθηκε στην τύχη του, τα στοιχεία της φύσης και τις ορέξεις του χρόνου. Ευτυχώς που υπάρχει το κανάλι Mad4Motors, για να σώζει τέτοιες κατασκευές από τη λήθη και να τους δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. O Άγγλος μηχανικός βρίσκει εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, με έφεση στα hot hatches, και τα αναπαλαιώνει πλήρως μόνος του!

Στην περίπτωση του Starlet είχε αρκετή δουλειά ιδίως στο αμάξωμα, καθώς η σκουριά και τα ξεφτίσματα της βαφής ήταν έντονα στις περισσότερες επιφάνειες. Το εσωτερικό ξηλώθηκε ολοσχερώς, προκειμένου να καθαριστεί και ανανεωθεί, ενώ τα μηχανικά μέρη διατηρούνταν σε αξιοσημείωτα καλή κατάσταση. Αν εξαιρέσουμε ένα σετ συμπλέκτη, το μόνο που ήθελε ο 4E-FTE για να πάρει μπροστά και να κινήσει το αυτοκίνητο ήταν καινούργια μπαταρία. Αναπαλαίωση χωρίς νέες αναρτήσεις δεν γίνεται, συνεπώς μια τετράδα φρέσκων αμορτισέρ-ελατηρίων δεν μπορούσε να λείπει. Ούτε η ανάλογη εξάτμιση, καθώς για GT Turbo μιλάμε. Και ηχητικά εφέ σε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 90’s χωρίς «τσαφ-τσουφ» από τη σκάστρα, απλά δεν νοούνται. Για το τέλος, ένα πέρασμα χρώμα στο αμάξωμα, νέα σήματα και ζάντες.

Να θυμίσουμε πως το Starlet GT Turbo έχει κάτω από το καπό το 4κύλινδρο, 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1.331 κ.εκ., ισχύος 135 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και με ροπή 157 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Η δύναμη περνά στους εμπρός τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, επιταχύνοντας το μόλις 830 κιλών Toyota στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,2 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα.

The post Ανάσταση παρατημένου Toyota Starlet GT Turbo appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new