RSS
TwitterFacebookPinterest

genikes-asfaleies-insurance-spanos

Banner-radiotaxi-ermis-spanos-site

Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;

  • Written by:






Η BYD (Build Your Dreams) είναι πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο σε πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, για το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η εταιρεία έχει σχεδιάσει και εξελίξει δική της ηλεκτρική πλατφόρμα για τα οχήματά της ενώ παράλληλα, είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει η ίδια όλα τα τμήματα του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος, από τις μπαταρίες έως τον ηλεκτροκινητήρα και τα ηλεκτρονικά ισχύος. Την ίδια στιγμή, προμηθεύει με μπαταρίες και τεχνογνωσία και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η BYD ξεκινά την παρουσία της στην ελληνική αγορά με το ETP3, ένα αμιγώς ηλεκτρικό panel van σχεδιασμένο βάσει των στάνταρ που ισχύουν στα επιβατικά αυτοκίνητα. To ETP3 έχει μικτό βάρος 2.420 κιλά και ωφέλιμο φορτίο 780 κιλά. Η απόλυτα ρεαλιστική αυτονομία των 275 χιλιομέτρων εντός πόλης (233 χλμ. συνδυαστικά), το καθιστά ιδανικό όχημα για πολλές εταιρείες που κινούνται σε αστικό περιβάλλον. Επιπλέον, δεν έχει περιορισμούς στην κυκλοφορία και προσφέρει σημαντικό όφελος στο κόστος κίνησης.

Οι διαστάσεις του ETP3 είναι 4,46 μ. μήκος, 1,72 μ. πλάτος και 1,875 μ. ύψος, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,725 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει διαστάσεις 1,95 μ. βάθος, 1,4 μ. πλάτος και 1,3 μ. ύψος ενώ η απόσταση ανάμεσα στους θόλους είναι 1,23 μ.. Με συνολικό όγκο φόρτωσης 3,5 κ.μ., το ETP3 μπορεί να καλύψει μεγάλο εύρος αναγκών και του πιο απαιτητικού επαγγελματία.

Το  ETP3 κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος μόνιμου μαγνήτη (synchronous) υψηλής ενεργειακής απόδοσης, μέγιστης ισχύος 100 kW (136 PS) και μέγιστης ροπής 210 Nm. Την απαιτούμενη για την κίνηση ενέργεια παρέχει μπαταρία λιθίου – φωσφορικού άλατος σιδήρου (LiFePO4), χωρητικότητας 44,9 kWh. Η μπαταρία είναι τεχνολογίας BLADE της BYD, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα λόγω μειωμένου όγκου των στοιχείων που την αποτελούν και – χάρη στο ειδικό σύστημα θερμικής διαχείρισης BTMS – εξαιρετική συμπεριφορά όσον αφορά στη θερμοκρασία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σταθερή απόδοση, αξιοπιστία και μεγάλη διάρκεια ζωής. Η τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας του ETP3 είναι εντυπωσιακά χαμηλή, μόλις 16 kWh/100 χλμ.

Η φόρτιση του οχήματος γίνεται τόσο με φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) όσο και με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC). Η ισχύς φόρτισης του ETP3 είναι 6,6 kW για εναλλασσόμενο ρεύμα και 50 kW για συνεχές. Η φόρτιση από το 20% έως το 100% της χωρητικότητας της μπαταρίας διαρκεί μόλις 30 λεπτά ή 5,5 ώρες, με συνεχές και εναλλασσόμενο ρεύμα αντίστοιχα. Επιπλέον, το ETP3 οδηγείται με λειτουργία “one pedal”, με τον οδηγό να καταφεύγει σπάνια στο πεντάλ των φρένων και μόνο για πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος. Αυτό προσφέρει επιπλέον άνεση ενώ την ίδια στιγμή συμβάλλει στη μικρότερη φθορά στα τακάκια των φρένων, με αποτέλεσμα μικρότερο κόστος συντήρησης.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια της κατασκευής του οχήματος: από πλήθος λύσεων για να κάνουν πιο άνετη και εύκολη τη ζωή του οδηγού έως την παρουσία συστημάτων ασφαλείας και δύο αερόσακων. Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν το πολυλειτουργικό τιμόνι, η TFT ψηφιακή οθόνη λειτουργιών στον πίνακα οργάνων και η οθόνη αφής LED στην κεντρική κονσόλα, το ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), το σύστημα προβολέων με αυτόματη εναλλαγή ανάμεσα σε φώτα πορείας και μεσαία σκάλα, ο κλιματισμός της καμπίνας επιβατών, το ψηφιακό ραδιόφωνο με 4 ηχεία κλπ. Συρόμενες πόρτες αριστερά και δεξιά ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, όπως και ανοιγόμενη προς τα πάνω πίσω πόρτα και ανθεκτικό στη φθορά πάτωμα από κράμα αλουμινίου στον χώρο φόρτωσης, με άγκιστρα πρόσδεσης φορτίου. Επιπλέον αξιοσημείωτα στοιχεία εξοπλισμού του BYD ETP3, είναι τα εξής:

  • Ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης
  • Δισκόφρενα μπρος και πίσω
  • ABS, ESP
  • Ρυθμιζόμενο τιμόνι (πάνω-κάτω)
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Δυνατός εσωτερικός φωτισμός, τόσο στη καμπίνα όσο και στον χώρο φόρτωσης
  • Σύστημα πλύσης καθαριστήρων στο εμπρός παρμπρίζ
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
  • Ηχοσήμανση οπισθοπορείας
  • Κουμπί έναρξης/παύσης λειτουργίας
  • Αυτόματο κλείδωμα θυρών κατά την κίνηση με αισθητήρα ταχύτητας
  • Προβολείς ομίχλης
  • Εργονομικά καθίσματα

Για περιορισμένο αριθμό οχημάτων και κατά την περίοδο του λανσαρίσματος, το όχημα εξοπλίζεται – χωρίς χρέωση – και με τα εξής:

  • Ζάντες αλουμινίου 16”
  • Κάμερα οπισθοπορείας στην κεντρική οθόνη
  • Θερμαινόμενους – επιπλέον της ηλεκτρικής ρύθμισης – εξωτερικούς καθρέπτες
  • Δερμάτινα καθίσματα

Η προτεινόμενη λιανική τιμή του BYD ETP3 είναι 34.820 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) ενώ ο χρόνος παράδοσης από την παραγγελία ιδιαίτερα σύντομος, περίπου 3 μήνες. Το ETP3 μπορεί να γίνει ακόμα πιο προσιτό, καθώς μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» η απόκτησή του επιδοτείται από το κράτος με το ποσό των 8.000 ευρώ. Φυσικά, υπάρχει και η δυνατότητα χρήσης του ETP3 μέσω κάποιου προγράμματος Leasing, με το όφελος της κρατικής επιδότησης να παραμένει σε ισχύ.

The post Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει; appeared first on AutoGreekNews.

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr/nea

Insurance-spanos-online-asfaleia

banner-ikaros-new