Ένα καταναλωτικό κοινό πιεσμένο, σε ένα μεταβατικό στάδιο, με βασική ανησυχία τις πληθωριστικές πιέσεις σε προϊόντα. Έτσι σκιαγραφεί την κατάσταση του καταναλωτικού κοινού η νέα έρευνα του Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα δεδομένα το καταναλωτικό κλίμα στην αγορά λιανικής παραμένει αρνητικό, αλλά παρουσιάζει μια μικρή βελτίωση σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2022.
Συγκεκριμένα ένα 42% θα μειώσει τις δαπάνες και ένα 38% θα τις διατηρήσει αμετάβλητες. Αντίστοιχα, το 28% δηλώνει πως θα μειώσει τις δαπάνες και στην αγορά υπηρεσιών όπως εισιτήρια και εστίαση. Ελάχιστοι είναι οι επιχειρηματίες, που βλέπουν θετική εξέλιξη.
Η έρευνα υλοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε χώρα την περίοδο 3-5 Ιουνίου 2023 μέσω Πανελλήνιας Έρευνας σε δείγμα 900 καταναλωτών.
Ρεπορτάζ: Αλεξία Καλαϊτζή
www.ertnews.gr